Ga naar inhoud

Pechvogel : 2000 : Dr. Van Haesebrouck : Stadskliniek Sint-Niklaas


Gast pechvogel

Aanbevolen berichten

Gast pechvogel

pechvogel : 2000 : Van Haesebrouck : Stadskliniek : Sint-Niklaas

Ik wou tijdens mijn eerste huwelijk al een borstvergroting maar mijn toenmalige echtgenoot vond het veel te duur. Toen ik gescheiden ben heb ik van de opbrengst van de verkoop van ons huis een deel gebruikt om een borstvergroting te laten doen met protheses gevuld met fysiologisch water. De pc had me echter niet verteld dat die een groot percentage aan lekken vertonen na reeds enkele jaren. Hij verzekerde mij ook dat ik gewoon bij een huisarts jaarlijks een borstonderzoek zou kunnen laten uitvoeren ter preventie van borstkanker. Dat bleek ook al niet te kloppen, je moet met borstprothesen steeds een mammografie laten doen om te weten of alles ok is. De incisies leken ook nergens op. Hij had gekozen voor rond de tepels. Daar de incisies niet op dezelfde plaats zaten zit ik nu met 1 zeer groot tepelhof en 1 kleiner dan voorheen,echt een belachelijk zicht.

Hoedanook, na 9 jaar is tijdens mijn derde zwangerschap één van mijn protheses stuk gegaan. Ik ben daar 2 weken niet goed van geweest, mentaal gezien dan. Al mijn complexen die ik had sinds mijn pubertijd kwamen vliegensvlug terug! Ik heb toen gevraagd aan mijn huidige man of hij de andere prothese wou lekprikken met insulinespuitjes. Na een aantal pogingen die een resultaat aan een slakkentempo gaven heeft mijn man mij naar een pc gestuurd. Ik koos voor Dr. De Mulder van het AZ Sint-Maarten te Duffel. Toen de arts mijn verhaal hoorde werd hij bijna niet goed! Hij vroeg me of mijn man gekwalificeerd was om zoiets te doen. Ik antwoordde doodleuk : mijn man is een kraanmachinist.

Mijn dochter is nu 3 maanden oud. Vrijdag 4 juni 2010 heb ik een afspraak bij een radioloog om te laten controleren of beide protheses leeg zijn. Daarna ga ik opnieuw een afspraak maken met Dr. De Mulder om mijn opties te bespreken. Ik heb gelezen dat een zekere Valerie door hem is geopereerd maar ik vind niets terug over haar mening ivm het uiteindelijke resultaat van haar operatie. Ik zou natuurlijk graag weten of er dames zijn die door hem geopereerd werden en of ze tevreden waren over het resultaat.

Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pechvogel,

Jee, wat een verhaal zeg! Wat jammer dat je toenmalig pc je niet heeft verteld dat er een groot percentage aan lekken is bij watergevulde prothesen. Je werd echt wel niet goed voorgelicht, en dat de incisies dan ook nog niet goed werden gedaan, ja, je bent echt wel een pechvogel, maar hoop dat dat volgende keer beter zal zijn!

Amai, je man je andere prothese laten lekprikken, kan 't geloven dat je pc er niet goed van werd, had zo een infectie ofzo kunnen oplopen! Gelukkig kun je er nu iets laten aan doen! Succes alvast met je consult, ben benieuwd wat eruit zal komen!

Zou zeggen lees je alvast goed in, dat je een beetje op de hoogte bent deze keer over de soorten prothesen, plaatsing, nazorg enz.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pechvogel,

Heb je verslagje naar de voorsteltopic verplaatst zoals ik je liet weten! Kunnen anderen je makkelijker terugvinden.

Heb je ondertussen al een consult vastgelegd bij dr. De Mulder? En hoe was de uitslag bij de radioloog?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeemig.... wat 'n toestand joh!

Lijkt me ook geen prettig gevoel dat je ene borst er wel is en de andere langzaamaan verdwijnt. En dat je je man gevraagd hebt om 'm lek te prikken, kan ik me wel voorstellen. Het had natuurlijk ook heel anders kunnen gaan, met idd fikse infecties e.d., maar ja: een kat in het nauw maakt rare sprongen!

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel dapper dat je alsnog weer een stap durft te zetten naar een bv,is allemaal niet niks geweest zeg toen.

zou er bang van worden.

hoop dat je nu een juiste keus maakt en dat je alsnog dik tevreden en gelukkig mag worden.

sucses

greetzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

....Ik weet niet wat ik moet zeggen...Hij gaat mij binnen anderhalve maand opereren... :unsure:

Zal het je laten weten!

Sterkte meid!

Bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pechvogel

Dag Eefje,

bedankt dat je mijn post hebt verplaatst, ben niet goed met computers en doe altijd wel wat verkeerd! De uitslag bij de radioloog bevestigde mijn vermoeden. De linkerprothese bevat nog water ook al is er wel 40 keer "vakkundig" in geprikt door mijn man. Dr De Mulder gaat woensdag 16 juni'10 het overgebleven vocht eruit halen omdat anders de grootte van de protheses bepalen giswerk wordt vermits mijn boobies voor de eerste borstvergroting al verschilden van grootte zoals bij Nikita. Daarna krijg ik een afspraak voor een pasbeurt. Héél raar vind ik dat vermits het ook mijn eerste pasbeurt is! Bij Vanhaesebrouck is dat immers ook niet gebeurd.

Dag Famke,

Heb wel alles goed ontsmet en steriele spuitjes gebruikt. Maar je hebt gelijk;achteraf bekeken had ik mezelf flink in nesten kunnen werken en dat terwijl ik 6 maand zwanger was!

Hey Moontje,

Ik hoop dat dit mijn laatste borstvergroting wordt want na 3 bevallingen met keizersnee op 2.5 jaar tijd sta ik echt niet te springen voor'n nieuwe operatie.

Het vervelendste vind ik dat mijn schoonmoeder haast elke dag over de vloer komt en ik heb liever niet dat zij iets weet over mijn vroegere en toekeomstige BV!! :140:

Dankuwel voor ook jouw steun Bvke! :119:

En last bud not least,

Nikita,

Ik schrok erg toen ik je antwoord las. :blush: Dacht dat je nog in de "consultfase" zat. Nu weet ik niet wat zeggen. Als je nog geen voorschot betaald hebt kan je je nog steeds bedenken en alsnog voor een andere chirurg kiezen,anders... Zit je aan hem vast óf je bent je voorschot kwijt. Als je bij je keuze blijft wens ik je veel geluk en hoop ik dat je met een héél ander post-op-verhaal kan uitpakken dan ik. :155:

Ik ga nu slapen,ben doodmoe na weer een lange dag met mijn 2 bandieten :51: en mijn kleine meid van bijna drie maanden oud :43: Ze heeft net haar laatste flesje gekregen en ligt mooi te knorren.

Tot gauw meiskes :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pechvogel

Ik had al een afspraak van mijn eerste consult, maar heb ze verplaatst naar juli...Ik heb nog niets moeten betalen, enkel eerste consult. Dus in principe zit ik niet aan hem vast, tenzij hij de protheses al besteld heeft, zit je dan aan hem vast?

Hmm, na je verhaal ben ik zo dooreen geschud...Ik ga mijn tweede consult afwachten en ga er eens goed over nadenken...

Ik ga nog eens met mijn vriendin die ook door hem geopereerd werd nog eens goed babbelen. Of alles nu goed verlopen is met de nazorg enzo.

Veel sterkte nog Pechvogeltje! Ben blij dat je mij advies gegeven hebt!

Bizou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Eefje,

bedankt dat je mijn post hebt verplaatst, ben niet goed met computers en doe altijd wel wat verkeerd! De uitslag bij de radioloog bevestigde mijn vermoeden. De linkerprothese bevat nog water ook al is er wel 40 keer "vakkundig" in geprikt door mijn man. Dr De Mulder gaat woensdag 16 juni'10 het overgebleven vocht eruit halen omdat anders de grootte van de protheses bepalen giswerk wordt vermits mijn boobies voor de eerste borstvergroting al verschilden van grootte zoals bij Nikita. Daarna krijg ik een afspraak voor een pasbeurt. Héél raar vind ik dat vermits het ook mijn eerste pasbeurt is! Bij Vanhaesebrouck is dat immers ook niet gebeurd.

Hey Pechvogel,

Graag gedaan! Zo zie je dat je direct al meer reacties krijgt hé, ook leuk voor jou!

Wordt alleszins nog spannend voor jou volgende week, eerst het laatste vocht eruit halen en dan later nog een pasbeurt! Geef maar een seintje als je een operatiedatum hebt, dan zal ik je titel nog verder aanpassen! Veel succes met alles!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey Pechvogel

Ik had al een afspraak van mijn eerste consult, maar heb ze verplaatst naar juli...Ik heb nog niets moeten betalen, enkel eerste consult. Dus in principe zit ik niet aan hem vast, tenzij hij de protheses al besteld heeft, zit je dan aan hem vast?

Hmm, na je verhaal ben ik zo dooreen geschud...Ik ga mijn tweede consult afwachten en ga er eens goed over nadenken...

Ik ga nog eens met mijn vriendin die ook door hem geopereerd werd nog eens goed babbelen. Of alles nu goed verlopen is met de nazorg enzo.

Veel sterkte nog Pechvogeltje! Ben blij dat je mij advies gegeven hebt!

Bizou

Hoi Nikita,

Probeer niet direct te panikeren. Vergeet niet dat jij een anatomische cohesive prothese krijgt en dat is een geheel ander verhaal dan die gevuld met een oplossing..

Ga bewust je tweede consult in en leg je twijfels voor aan de chirurg.

Succes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pechvogel

Dag dames,

Ik weet niet of jullie dr iets aan hebben, want de foto is niet echt duidelijk, maar dit was ik na mijn eerste BV.

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai wat een verhaal ség, ik had ook één prothese lek, ik had hydrogel gevulde, heb jij geen garantie gekregen op je protheses? Bij mij zat er 10jaar op, vandaar ik ook deze gekozen had destijds, ik heb nu na 7,5 jaar vorige maand mijn protheses laten vervangen, gratis. Als ik van jou was zou ik sowieso terug naar die kliniek gaan desnoods bij een andere arts als die er is? De protheses van nu zijn ook niet meer te vergelijken met die van 10jaar terug, die watergevulde worden ook bijna niet meer gebruikt wegens verhoogde kans op lekkage. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje zeg,ik zag de naam pechvogel voorbij vliegen ,en ik dacht: wat is dat nou? Dus ik ging lezen...

sjees wat een verhaal zeg...dat is iets waar ik zo bang voor was,dat r iets zou gebeuren achteraf,dat was de reden dat ik naar een hoogaangeschreven kliniek wilde,koste me wel 1000,- meer maar had dat er voor over,maar ja ,ook daar kunnen fouten gebeuren natuurlijk!

Pff....je man je prothese lek prikken,brrr....dat zou de mijne nooit gedaan hebben! Dan zou hij zo&zo een afkeer van mn borsten krijgen denk ik,en zo&zo is hij bang voor naalden trouwens.

Maar goed..ik hoop echt op betere tijden voor jou,heel veel strekte iig !xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.