Ga naar inhoud

Herstel Plannen ?!


Aanbevolen berichten

Hoi Ladies!

Ondanks dat ik pas halverwege augustus geopereerd wil worden, moet mijn vriend deze maand al opties voor vakanties doorgeven en moeten deze volgende maand worden vastgezet. Ook mijn moeder plant haar vakantie om mijn BV heen. Ik zit nu met het volgende. Ik zou graag in de week van 15 augustus geopereerd willen worden, de kinderen kunnen dan 2 weken bij Oma logeren en dan begint school alweer. Ik kan natuurlijk niet in mijn glazen bol zien hoe ik mij voel en wat ik allemaal als zelf kan. 

Ik zit met de volgende opties.

Vriendlief eerste paar dagen PO (en hoeveel dan) vrij nemen, dan weer werken tot de kids naar huis komen.
Vriendlief eerste week PO vrij en dan weekje werken en dan weer weekje vrij (dus eerste schoolweek)?
Vriendlief eerste twee weken PO vrij en weer werken als de kids ook weer naar school moeten.

Mijn dochters zijn 3 en 4, kunnen zichzelf zelfstandig aankleden enzo, ik zou ze dus alleen naar school moeten brengen. (Broodje maken enzo kan mijn vriend van te voren doen).
Haren kammen hoeft dan niet (ik heb kids met kroeshaar) want mijn moeder zal in die 2 weken hun haar vlechten haha.
Dus ik dacht in principe kan mijn vriend mij s ochtends mee naar beneden helpen, en s avonds helpen met douchen/wassen. En ga ik het dan overdag zelf redden? Het is zo lastig vooral omdat hij nu al zijn vakantie moet plannen.

Dusssss wat denken jullie?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

persoonlijk zou ik hem lekker de eerste paar dagen thuis hebben,
dan kan hij lekker de kleine dingetjes bijhouden en voor jou wat drinken en eten pakken, verder zou ik me lekker op de bank nestelen< ( das persoonlijk, want ik kan niet de hele dag in me bed liggen.)Ik denk dat het heerlijk is om zo de eerst paar dagen door te brengen. ( ook handig met de eerste paar dagen opstaan.) maar blijf wel lopen .. erg belangrijk...
tja en ik denk dat je na de eerste week wel zelf al wat dingen kan doen, zorg alleen dat je mannetje alles op goede hoogte voor je neer legt.. rekken en strekken is natuurlijk niet de bedoeling. daarna denk ik dat je na 2 weken wel weer dingen zelf kunt ondernemen , zeker als je kids naar school gaan. alles wel even onder voorbehoud natuurlijk.. ieder is anders en qua plaatsing voor of achter je borstspier zal ook uit maken.

xxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.