Ga naar inhoud

Dilemma? Maakt het iets uit, Nio in SLAZ of Park?


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Angelsboobs:

ja ik ook, we moeten 1,5 rijden ..zoiezo.. en in de ochtend zal dat wel langer worden ivm file..
half 8 rijden denk ik.. als ik om 10 uur daar moet zijn
en ik moet nog lekker douchen en de kids klaar maken. die vertrekken allemaal om 8 uur naar school en de jongste 2 gaan met mijn zusje mee die dan ook om half 8 naar mij toekomt.

maar ja ik wil toch ook wel graag nog wat eten en drinken.. en 6 uur ervoor mag je nog iets dus ik ga maar om half 6 uit me bedje dan..:o

Nou ik denk niet dat ik ook maar 1 hap door mijn keel krijg die ochtend :wacko: heb nu al de bibbers hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DreamLou:

Leuk dames! Ik ga dus ook naar Nio, 4 februari om 09.00 melden zei hij gelijk al bij het afspraak maken. Ik ga naar t SLAZ :)

Oeehh voor jou schiet het al aardig op! Zie nu ook dat jij hetzelfde recept als mij hebt :-) ben heel benieuwd!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Ik heb volgende week een consult bij Nio in SLAZ. Mijn wens is een zo natuurlijk mogelijke borst, niet te rond aan de bovenkant. Dus meer volume onder de tepel dan erboven. Mijn situatie is dat mijn borsten slap zijn, en daarbij heb ik een hoog borstbeen (waardoor geen decollete). Ik heb geen vet en een dunne huid. Dat wordt dus sowieso dual plane lijkt me. Nu denk ik dus aan een anatomische prothese. Maar ik kan geen voorbeeld vinden van iemand daarmee die door Nio is geopereerd. Ik lees voornamelijk over die 85% gevulde prothese. Kan iemand me vertellen wat daarvan de door Nio gegeven reden is voor de keuze voor dit implantaat? Wat is het voor of nadeel tov een anatomische prothese? En hoe zit het met rimpelvorming, bijv aan de zijkanten waar het bij dual plane niet onder de spier zit? Alvast hartelijk dank voor jullie reacties. Eventueel heb ik foto's van mijn voorsituatie, tips zijn zeer welkom!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerlijk gezegd, dat Nio diegene is, die jou dit het beste kan uitleggen. Iedere borst is namelijk anders..

 

Het algemene verhaal is echter, dat de 85% gevulde valt als een anatomische, maar zachter is omdat de cohesie van de prothese minder is.

Of hij met anatomische prothesen werkt? Geen idee. Heb het nooit gelezen bij een 'normale' borstvergroting. Hij doet echter ook reconstructies, bv na borstamputatie, en misschien gebruikt hij daar wel anatomische prothesen voor... Maar dit is toch iets dat jij specifiek in jouw situatie zou moeten vragen aan hem :)

Succes met je consult!!! Ben benieuwd wat hij zal zeggen/uitleggen!!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nina,

Misschien ook een idee om op consult te gaan bij dr. Koeijers in Kliniek Amstelveen? Ik had dezelfde voorsituatie als jij en ben 5 wkn geleden door hem geopereerd (en zeer tevreden!).

Dr. Koeijers doet voornamelijk anatomisch en gaat voor een 'natural' look.

Wat ik hier lees is Nio ook top hoor, maar mocht je meedere consults plannen dan zou ik zeker even bij dr. Koeijers langsgaan.

Succes met kiezen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.