Ga naar inhoud

Onoverzichtelijke site nu?


Imdee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie
  1. Ik ga proberen iedereen zijn album privé te maken ... even geduld hiervoor
  2. Er zal nog 1 extra thema bij komen ( een roos-ish )
  3. Staat er iemand zijn album onder de categorie "ALBUM" ... dan even een PM sturen naar me met waar deze moet komen ( BV, BVK , complicatie, etc etc )
  4. De Shoutbox komt terug ... alleen is die nog in de maak ...
  5. ....
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei admin:
  1. Ik ga proberen iedereen zijn album privé te maken ... even geduld hiervoor
  2. Er zal nog 1 extra thema bij komen ( een roos-ish )
  3. Staat er iemand zijn album onder de categorie "ALBUM" ... dan even een PM sturen naar me met waar deze moet komen ( BV, BVK , complicatie, etc etc )
  4. De Shoutbox komt terug ... alleen is die nog in de maak ...
  5. ....

In het geval van punt 3, kunnen meiden dit ook zelf aanpassen uiteraard. Zie daarvoor de handleiding van de albums die sinds gisteren online is:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh super dat de shoutbox terug komt...ik lees altijd graag stiekem een beetje mee haha:ph34r:

Verder ben ik al helemaal gewend aan de nieuwe site en eerlijk,ik vind het geweldig zo...dit in tegenstelling tot men eerste aanblik een paar dagen geleden my God wat was ik toen in de war van al die veranderingen :wacko:

En jeeeej,terug een roze-ish thema:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook een roze them :D welke ook blijft na m ingesteld te hebben en iet elke keer weer terug springt naar grijs/blauw haha

ik ben er ook al wat meer in thuis maar vind dat ik erg veel moet klikken elke keer om ergens te komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Bedoelde je bij het thema 'unlimited' dat het roze er steeds vanaf sprong? (bij het oude forum)

Er waren twee van die roze thema's. Welke ik ook koos, zodra ik even van internet ging( op mn iPad) en later weer terug kwam bij de site, of de pagina ververste, dan sprong ie weer op blauw/grijs. Dus tig keer per dag was ik dat thema weer op roze aan het zatten haha :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei DreamLou:

Er waren twee van die roze thema's. Welke ik ook koos, zodra ik even van internet ging( op mn iPad) en later weer terug kwam bij de site, of de pagina ververste, dan sprong ie weer op blauw/grijs. Dus tig keer per dag was ik dat thema weer op roze aan het zatten haha :P 

moest je dan rechtsboven op dat kwastje klikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

moest je dan rechtsboven op dat kwastje klikken?

Ehhh kwastje? Die is nieuw voor mij. Nee ik moest helemaal naar beneden scrollen en dan thema wijzigen ( of iets in die lijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.