Ga naar inhoud

MissVie : 4 april 2016 : Dr. colpaert


MissVie

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben dus recent op consultatie geweest bij Dr. Colpaert en ga in april onder het mes voor een 'Mommy Make Over'.

Spannend vind ik het toch wel :-)

Ik heb al wat rondgelezen hier op het forum en heb besloten om mijn vraag hier te stellen ivm de borstimplantaten.

Dr. Colpaert werkt met de Naturelle implantaten, en ik heb 3D beelden gekregen om de uiteindelijke maat te kiezen.

Nu twijfel ik nog tussen 2 implantaten en hoop dat jullie me kunnen helpen.

MX410 en MM280 ... Weten jullie of die cijfers overeenkomen met het aantal cc dat er bij komt? In mijn enthousiasme ben ik dit vergeten te vragen !!

Ik moet ook gaan voor een sportbh - goede adresjes in Antwerpen die jullie kunnen aanraden?

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Groetjes,

MissVie

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Dat is zeker super spannend een Mommy make over, maar goed dat je deze keuze voor jezelf hebt gemaakt.

Tussen beide protheses zit nog al een behoorlijk verschil,beide zijn anatomische protheses, maar het verschil zit met name in breedte, maar vooral projectie, want cc moet je niet al te veel naar kijken.

Ik vind alleen zelf de keuze heel erg ruim.

De MX 410 heeft een breedte van 13, een hoogte van 12 en een projectie van 6.1, moderate height en Xfull prjection

De MM 280 heeft een breedte van 12, een hoogte van 11.1 en een projectie van 4.4 moderate height en moderate projection,

Wat is jouw aangeraden door Dr. Colpaert? of laat hij de keuze aan jou over,maar als pc zegt, na opmeten dat het allebei zou kunnen, dan ligt het aan jou zelf hoe groot je je borsten wilt.

Wil je echt een behoorlijke projectie ( dus hoever de borst naar voren komt) dan zou ik kiezen voor de bovenste.

Een goede sport bh is de Triumph tri action workout, en zowieso te krijgen bij Livera, of een andere lingerie winkel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Mijn jongste zoontje wordt bijna 4 en ben al 3 jaar aan het nadenken of ik ervoor zou gaan of niet. Maar ik voel hoe langer hoe minder goed in m'n vel, dus ga ik ervoor.

4 april is THE DAY :-)

Dr. Colpaert zei enkel dat deze twee opties zeker allebei mooi en natuurlijk gaan overkomen. De keuze ligt dus volledig bij mij.

Als ik naar de 3D foto's kijk, ben ik bang dat ik de MM280 niet 'groot' genoeg ga vinden, en bij de MX410 heb ik het idee dat er meer borst gaat zijn dan MissVie, als je snapt wat ik bedoel ...

Zou er nog een optie tussenin zijn?

Ik ben zelf niet echt een grote (1m62 - 57kg) en met de buikcorrectie ga ik ook wel terug smaller zijn aan de taille en buik.

Ik had niet gedacht dat het zo moeilijk ging zijn om te moeten kiezen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan, en mooie datum 4 april :6: nog heel even aftellen en alles goed voorbereiden.

Zelf zou ik kiezen voor een X full projectie, maar dat is echt persoonlijk hoor.En zoals je kunt zien heb je bij de MM meer cc nodig om meer projectie te krijgen.

Andere maten zijn:

MM is een medium height en een medium projectie

320 cc- 12.5 breed - 12.1 hoog - 4.6 projectie

360 cc - 13 breed - 12 hoog - 4.8 projectie

400 cc - 13.5 breed - 12.5 hoog - 5.0 projectie

MX is een medium height en een X full projectie

325 cc - 12 breed - 11.1 hoog - 5.7 projectie

370 cc - 12.5 breed - 11.6 hoog - 6.0 projectie

Het is heel lastig kiezen, maar je hebt gelukkig nog even de tijd om er over na te denken en eventueel nog eens te gaan passen als er een optie naar jouw keuze tussen staat.

anders kijk je even in deze link en dan klik je op: maat tabel MCghan 410, daar staan alle maten etc, ook verschillende profielen

http://www.borstenforum.com/forum/160-allergan-natrelle-mcghan/

Als er iets niet duidelijk hoor ik het wel van je

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me volledig aan bij desert-rose..

De prothese die er nog tussenin zitten, die tussen de 12 en 13 cm breed zijn (wat de breedte is die we moeten aanhouden omdat de pc dat ook doet) zijn de volgende prothesen

MF 295 deze is 12.0 cm breed, 11.1 cm hoog en heeft een projectie van 4,8 cm

MF 335 deze is 12,5 cm breed, 11,6 cm hoog en heeft een projectie van 5,1 cm

MF 375 deze is 13.0 cm breed, 12,1 cm hoog en heeft een projectie van 5,2 cm

Deze prothesen zitten precies tussen de MM en de MX in.

Het getal geeft inderdaad het aantal cc weer.

De letters het profile.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw super :) Ik had geen idee dat er zoveel verschillende soorten waren en maten waren.

Ik ga vragen aan Dr. Colpaert om ook eens een simulatie te maken met een MF375, 't is een aangename dokter dus ik ga er graag nog eens langs.

Bedankt voor jullie hulp, ik hou jullie op de hoogte :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is heel veel keuze, en dit is dan alleen nog maar de tabel van de anatomische protheses.

Fijn dat we je een beetje op weg kunnen helpen, en zeker een keer terug gaan om opnieuw een simulatie te doen.

succes en laat ons inderdaad maar even weten wat je uiteindelijke keuze gaat worden.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier zelf niet geweest maar had van de verpleegkundige 2 adresjes gekregen voor post op bh's: Lingerie An in Brasschaat en Iris in Kalmthout.

En anders rechtsboven de zoekbalk gebruiken voor topics hierover!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dames,

Super bedankt voor jullie hulp.
Ik heb Dr. Colpaert terug gecontacteerd met de vraag of hij nog een simulatie wilde maken met een MF implantaat, en nadat hij zelf de simulatie gemaakt had, zei hij direct dat dit een voltreffer was :-)

En ja hoor, het wordt de MF335. Lijkt me meer dan groot genoeg voor een klein fijn dametje als ik :-)

Heb hier geprobeerd een fotootje van de 3D simulatie toe te voegen. Laat me gerust weten wat jullie ervan vinden!
Ondertussen ga ik ongeduldig verder aftellen naar april ...

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissVie:

Dames,

Super bedankt voor jullie hulp.
Ik heb Dr. Colpaert terug gecontacteerd met de vraag of hij nog een simulatie wilde maken met een MF implantaat, en nadat hij zelf de simulatie gemaakt had, zei hij direct dat dit een voltreffer was :-)

En ja hoor, het wordt de MF335. Lijkt me meer dan groot genoeg voor een klein fijn dametje als ik :-)

Heb hier geprobeerd een fotootje van de 3D simulatie toe te voegen. Laat me gerust weten wat jullie ervan vinden!
Ondertussen ga ik ongeduldig verder aftellen naar april ...

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Top!! DOEN!!

Echt helemaal perfect voor jou, vind ik :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel dames!

Ben helemaal overtuigd van deze implantaten, maar het doet altijd deugd om wat extra bevestiging te krijgen :-)

Ben alleen een beetje bang voor de pijn die gaat komen.
Buikwandcorrectie, liposuctie van de taille & borstvergroting ... Ik ga serieus afzien de eerste dagen denk ik !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, hulp genoeg!
De dag van de operatie gaat 't ventje nog werken, maar dinsdag heeft hij vrijaf genomen.

Vanaf woensdag ben ik in principe alleen, maar de schoonouders wonen onder ons, dus de schoonmama komt opruimen, de was doen, en 's avonds gaan we daar eten zodat ik niet hoef te koken.
De kinderen gaan van zondag tot woensdagavond naar m'n zus logeren, en verder zijn ze bij de schoonouders of de onthaalmoeder.
Ik ga ervan uit dat het me nog net zelf lukt om uit de zetel te komen om naar het toilet te gaan, en drinken te nemen :-)
Komt wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Via Chrome krijg ik hetzelfde resultaat ... En ja, ik kon de file eerst wel openen. Raar hé?

Nu is het in principe niet meer nodig want ik zie dat Best_Boobie de maten hier reeds gepost had :-) 
Vandaag naar Lingerie Ann voor een sportbh, yay :-)

Bedankt voor jullie hulp dames.

Nog 44 dagen ... Counting down ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.