Ga naar inhoud

Wissel na 9 jaar en zwangerschap


Aanbevolen berichten

Goedenavond dames

Ik heb 9 jaar geleden een bv gehad met 290 cc buj parkkliniek dr tan.

Achter de spierr en eurosillicone.

Ik ben 7 mnd geleden bevallen maar sindsdien stoor ik me echt aan mn voorgevel.

Ze waren altojd een 75 c en dat isnog steeds maar veel slapper. Ze hangen niet ofzo maar vind ze te klein in verhouding met mn tor. Ben nogal lang 1.80 en ze lijken nu net een b cupje,

Lang verhaal kort te maken wil ik dus gaan wisselen. Verder wel tevreden over de kliniek en de implantaten zelf.

Wil ny op een dd uitkomen. Boeveel adviseren jullie om te doen? Ik denk zekf xk 400-450 cc achter de spier.

Ik lees en hoor goeie verhalen over dr nio, ook van de parkkliniek. Weten jullie eat de kosten daar zijn voor een wissel? Wil liefst nuet naar het slaz met een verwijzing want dan moet ik het verhaal weer gaan uitleggen eerst aan de huisarts....

Bedankt alvastvoor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ja na een zwangerschap kan er het een en ander veranderen natuurlijk..

Je moet wel 6 maanden geen borstvoeding meer gegeven hebben voor je geopereerd kan worden. Houd daar wel ff rekening mee :)

In de parkkliniek kost het volgens mij 3800 of 3900 euro (dat is 700 of 800 duurder dan in het SLAZ) Bij implantaten groter dan 500 cc, komt er in Parkkliniek een extra toeslag op (bij slaz niet)

In principe hoef je je huisarts niks uit te leggen toch? Je hoeft alleen maar een verwijzing voor de plastisch chirurg. Je huisarts heeft er niets mee te maken, omdat het niets medisch is. De verwijzing is puur voor de zorgverzekering ;)

Succes meid!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.