Ga naar inhoud

Steken en stijfheid


Aanbevolen berichten

Hee dames.

Sinds paar dagen zijn mn borsten zo gevoelig, als ik ze aanraak doen ze pijn en als ik mijn armen strek dan voelen ze zo stijf aan. Net of mn spieren zo strak zitten als in het begin. Dus ik dacht net ga ze voorzichtig masseren en krijg me nu toch een partij steken.. ik weet niet of ik me zorgen moet maken maarja ben al 4 maande en een week po en het lijkt of ze steeds gevoeliger weer worden. Soms voelen ze echt zo shit aan, net mn lichaam ze niet kan uitstaan, weet ff niet hoe ik het moet uitleggen.

Wat moet ik doen?

Liefss x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Steken en af en toe pijn na 4 maanden is normaal hoor,soms wil het wel eens helpen om een tijdje een andere bh te dragen, eventueel zonder beugel, of gewoon een ander merk,voor hetzelfde geld zit de beugel toch niet goed rondom je borsten ( lees te klein) en dit kan ook pijn veroorzaken, je kan ook eens een aantal nachten proberen om de sport bh weer te gaan dragen.

Maar er zijn redelijk wat meiden die pas na een maand of 8 van de pijntjes af waren..

zie deze link, zij zegt eigenlijk hetzelfde als jij:

http://www.borstenforum.com/topic/10264-pijnlijke-borsten-4-maanden-po/?hl=%2Bna+%2B3+%2Bmaanden+%2Bnog+%2Bpijnlijke+%2Bborsten

En als je je nou echt super veel zorgen blijft maken, dan kun je altijd je pc eens vragen, maar ik denk dat je je niet te druk moet maken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je nu nog gereageert hebt dan kan ik zo met een gerust hart gaan slapen.

Ik zou gewoon willen dat ik helemaal pijnvrij ben, dat ik oP mijn tiete kan springen bij wijze van spreken haha, maar moet geduld hebben. Mijn sportbhs heb ik helaas verkocht, mss niet zo slim maar ik heb ook normale sportbhs nog thuis, mss daarmee slapen en de versteviging eruit halen. Dankje voor je geruststelling.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah ik was nog wakker haha

ja soms duurt het even om helemaal pijnvrij te zijn,en geduld is hier echt het toverwoord, pijn kan ook samenhangen tegen de tijd dat je je menstruatie moet gaan krijgen.

dat is zeker zonde, maar misschien een strak topje,dat je toch iets steun hebt 's nachts, en een gewone sport bh zonder de versteviging is ook een idee.

nou meis , ik hoop dat je echt een beetje kunt slapen en niet gaat liggen doem denken

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.