Ga naar inhoud

Dubbel bubbel wissel van 450 naar 600cc...


kjl

Aanbevolen berichten

Meiden ik ben 1.67m en weeg 58 kg heb nu 450cc duale plane met dubbel bubbel maat 70 F nu vandaag afspraak gemaakt voor herstel en moet rekenen op 100 tot 150cc meer weer duale plane.

Nu ben ik wel tevreden over mijn maat. En ben heel bang dat het te groot gaat worden. Ik heb op de website van mentor gelezen. Dat het ongeveer een halve tot een centimeter verschild van de 450cc hebben jullie ervaringen?? Zal ook ff foto maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai KJl

Ik ben ook 1.67 en weeg 59 soms 60 kilo ben ook van 450 cc hp achter de spier naar 615 cc extra hp gegaan maar wel van natrelle.

Ben pas 5 weken van de H&M pas ik 80 e en van het merk sylvi een 75 F denk ook niet dat het nog groter word. Zelf vind ik ze met kleding echt niet groot heb nog geen foto's als het me lukt zal ik er een paar opzetten.

Groetjes didi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Wat balen....

Kan me jou herinneren.. was er niet 600 cc voorgesteld een tijd geleden?

Er zijn bij double bubble een paar oplossingen.. Idd meer cc evt met een hoger profile, maar in jouw geval is dat natuurlijk niet wenselijk omdat je niet veel groter wilt...

Plaatsing voor de spier is ook een mogelijkheid, ,maar dat is afhankelijk van je eigen huiddikte.. Als die te min is, dan is dat dus ook geen goede mogelijkheid..

Een lift, minilift? Dat kan ook nog, en dan zou je een gelijk aantal cc kunnen houden..

Maar hoe lang na je operatie kreeg je double bubble? En hoe is je pc hier mee omgegaan?
Ga je nu bij dezelfde pc terug en moet je veel bij betalen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Best boobie,

Nee gisteren hoorde ik voor t eerst 600cc.

Voor de spier is geen optie omdat ik redelijk slank ben en dan kans krijg op rimpelvorming (dit vertelde mijn tussenpersoon)

Een lift/minilift heeft de pc voorgesteld wil ik niet want mijn borsten zijn mooi ondanks de dubbel bubbel.. dus wil daar geen littekens (buiten het litteken onder me borst dan)

voorgesteld om vet in te spuiten... wordt afgeraden door tussenpersoon.

de oplossing is nu 100 tot 150 cc meer en heb al 450cc..... ik ben blij met mijn maat dus wil eigenlijk weten hoeveel dat nou gaat verschillen... wil geen barbie2 worden :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dus eigenlijk wil je het verschil weten tussen de 450 en de 600 cc, high profile

Die 600 cc was dan bij iemand anders dat ik dat een tijd terug gelezen heb, dacht dat jij dat was, sorry.

Is het mentor? Eurosilicone? Dan kan ik het verschil wel eens voor je nakijken, als je wilt :) Een halve cm meer projectie is namelijk ongeveer een halve cupmaat, en een hele cm is bijna een hele cupmaat, dus als we het iets precieser kunnen nakijken, dan weet je ietsje meer...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik ben 1.67m en weeg 58 kg heb nu 450cc duale plane met dubbel bubbel maat 70 F nu vandaag afspraak gemaakt voor herstel en moet rekenen op 100 tot 150cc meer weer duale plane.

Nu ben ik wel tevreden over mijn maat. En ben heel bang dat het te groot gaat worden. Ik heb op de website van mentor gelezen. Dat het ongeveer een halve tot een centimeter verschild van de 450cc hebben jullie ervaringen?? Zal ook ff foto maken

Hoi, ik ga ook van 410 nr 620, alleen...ik ben groot! Bij jou vind ik de maat nu ook heel mooi staan....in verhouding krijg ik dat....moeilijk he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

tijdje geleden alweer.

inmiddels herstel operatie gehad.. geen nieuwe prothese maar stukje huid weg!

de dubbel bubbel was weg... voor 2 weken.
nu weer terug. direct mijn pc gemaild. die geeft aan wacht het 3 maanden af daarna kijken we verder.
Gezien Diana mijn tussenpersoon is ook even langs haar gegaan, en zij zag het ook duidelijk... Het is terug en.. het wordt alleen maar erger.

wist niet toen ik eraan begon dat het 3 operaties zou duren.. ik ga ervanuit dat ik helemaal opnieuw moet.. protheses voor de spier en groter wat Diana eerder al voorstelde maar de chirurg weigerde dit.
ben benieuwd wat hij gaat zeggen in juni!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat een gedoe, bij welke pc ben je geweest. Welke oplossing zou je zelf willen? Aangezien je via Diana in behandeling bent kan je misschien een andere pc benaderen binnen haar organisatie voor een second opinion? 

Hoe lang geleden ben je geopereerd? Het risico van groot voor de spier is natuurlijk het uitzakken....he wat vervelend allemaal! 

Ik hoop dat het goedkomt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.