Ga naar inhoud

hoge tepelstand: anatomisch of rond?


Linda_x

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik ben bij verschillende pc's geweest voor consult. Ik heb een smalle bouw (60A) en weinig vet. Mijn tepelstand is behoorlijk hoog. De afstand tussen de onderkant van mijn borst en mijn tepel is 5 cm, waar 3/4 cm 'normaal' is.

De ene PC zegt dat een anatomische prothese de hoge tepelstand zal benadrukken en raadt mij een ronde prothese aan. De andere PC zegt dat anatomische mij het mooiste zal staan omdat ik een natuurlijke borst wil.

Ik wil inderdaad een natuurlijke, niet te grote borst. Ook hou ik niet van die 'bolling' bovenop, waarvan ik bang ben dat je die wel krijgt met ronde protheses.

Maar ik vind het ook niet mooi dat mijn hoge tepelstand extra benadrukt zou worden door anatomische prothesen!

Welke vorm prothese zal het meest geschikt zijn voor mij? Wat denken jullie? Of zijn er misschien dames die ook een hoge tepelstand hebben en een bv hebben gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid. Ik heb hoge tepels van mezelf en heb ronde protheses genomen. Nu na mijn bv staan mijn tepels alsnog hoog en is vaak lastig met bh zoeken maar verder heb ik er niet echt last van. Om hoge tepels te voorkomen was het beste bij mij geweest om bredere protheses te nemen... je mag me toevoegen om te kijken

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid. Ik heb hoge tepels van mezelf en heb ronde protheses genomen. Nu na mijn bv staan mijn tepels alsnog hoog en is vaak lastig met bh zoeken maar verder heb ik er niet echt last van. Om hoge tepels te voorkomen was het beste bij mij geweest om bredere protheses te nemen... je mag me toevoegen om te kijken

X

Ik vind de ronde prothesen je erg mooi staan! Wat was de reden dat je voor rond hebt gekozen? Speelde daar ook de stand van je tepels een rol in? En wie was jouw PC?

ik weet niet zo goed hoe het allemaal zit met al die prothesen haha, maar kun je ook de breedte kiezen bij een anatomische prothese? of zijn dat standaard maten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meid.

Ik heb eigelijk nooit echt aandacht geschonken aan het feit dat ik hoge tepels heb,is me niet eens opgevallen toen ik kleine borsten had haha. Pas toen ik de protheses had viel me het op. Mijn pc zei toen al dar ik hoge tepels had mr dacht het zal wel,hij zal wel weten wat het beste is. Heb altijd al ronde protheses gewild omdat ik meer een ronder en voller effect wou hebben aan debovenkant. Dit is de reden waarom ik voor ronde heb gekozen en niet anatomische. Mijn pc is pieter hupkens, ben via diana gabriels bij hem terecht gekomen. Hele goede pc vond ik zelf erg professioneel.

Achteraf had ik grotere borsten gewild maar ben er zeker tevreden mee.

Bij een anatomische prothesen hangen de maten af van het merk en het aantal cc. Weet de maten niet zo uit mn hoofd. Maar een pc kan zien wat het beste bij jou past, Aan de hand van de breedte van je borstkast.

Als je ronde protheses tussen de spier of achter plaatst dan zien ze er ook beetje anatomisch uit. Ik vind persoonlijk rond mooier mr voor dames met een dUnne borstkast en weinig weefsel is beter om anatomische te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meid.

Ik heb eigelijk nooit echt aandacht geschonken aan het feit dat ik hoge tepels heb,is me niet eens opgevallen toen ik kleine borsten had haha. Pas toen ik de protheses had viel me het op. Mijn pc zei toen al dar ik hoge tepels had mr dacht het zal wel,hij zal wel weten wat het beste is. Heb altijd al ronde protheses gewild omdat ik meer een ronder en voller effect wou hebben aan debovenkant. Dit is de reden waarom ik voor ronde heb gekozen en niet anatomische. Mijn pc is pieter hupkens, ben via diana gabriels bij hem terecht gekomen. Hele goede pc vond ik zelf erg professioneel.

Achteraf had ik grotere borsten gewild maar ben er zeker tevreden mee.

Bij een anatomische prothesen hangen de maten af van het merk en het aantal cc. Weet de maten niet zo uit mn hoofd. Maar een pc kan zien wat het beste bij jou past, Aan de hand van de breedte van je borstkast.

Als je ronde protheses tussen de spier of achter plaatst dan zien ze er ook beetje anatomisch uit. Ik vind persoonlijk rond mooier mr voor dames met een dUnne borstkast en weinig weefsel is beter om anatomische te pakken.

Ik denk zelf ook dat anatomisch mooier bij mijn lichaam zal staan. Ik heb waarschijnlijk 21 januari een tweede consult bij drs. Frans Straten, maar waarschijnlijk heb ik die week erop al de operatie als het allemaal doorgaat! Ik vind het wel erg kortdag allemaal, maar i.v.m. studie heb ik maar weinig momenten waarop ik zoiets ingrijpends kan plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.