Ga naar inhoud

bvk en uitzakken en het lijkt weer groter?


Aanbevolen berichten

Morgen is het een week geleden dat ik een borstverkleining ben ondergaan. Het herstel gaat echt super!

Het valt mij alleen op dat mijn borsten nu weer groter lijken en zijn weer wat naar beneden gezakt.. is dit normaal? Is dit misschien door de zwelling dat ie naar beneden is gezakt?

Morgen moet ik weer terug voor controle en zal deze vraag dan ook stellen, maar maak me daar nu even druk om..

Hoe ging dit bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 9/12 geopereerd en ik herken gedeeltelijk je verhaal. Mijn borsten gingen ook later pas zwellen. Ik begon met een c beha en had anderhalve week later een d aan. Toen puilde m'n linkerborst er nog wat uit! Ben er zelfs nog even voor naar het ziekenhuis geweest, maar er was niets aan de hand. Of mijn borst ook gezakt was, heb ik niet naar gekeken. Het is me iig niet opgevallen dus dan zal het wel niet.

Nu 2 weken na de operatie is de boel weer aan het slinken. Vanochtend op het 'verbandenspreekuur' geweest en het zag er allemaal goed uit. Hier en daar een knoopje weggeknipt, nieuwe pleisters om de littekens te ondersteunen erop en klaar! Over 2 weken mogen de pleisters er af en mag ik beginnen met smeren.

Hopelijk wordt de zwelling bij jou ook snel minder. Gelukkig ga je morgen al op controle dan kan je door de expert gerustgesteld worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij is mijn ene borst na twee weken pas gaan zwellen. Na 1 week po valt er echt nog niks te zeggen over hoe het eindresultaat gaat worden. Daar staan zes maanden voor. Maar ik snap je ongeduldigheid hoor . Volhouden en maak iedere week een foto van hoe het eruit ziet voor jezelf, dan kun je het verschil zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg benieuwd! Ik heb ook iedere dag een foto gemaakt van mijn nieuwe borsten.. ik zie het verschil wel. Ze lijken iets groter en op de eerste foto zie ik wel het litteken zitten en de foto van gister niet meer

Mijn littekens zijn gelijmd, dus ik heb geen plakkers voor mijn littekens. Ze gaan morgen wel 2 hechtingen eruit halen volgens mij. Zo spannend nog allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwelling heb ik niet gehad ...maar veranderen gaan je borsten sowieso ...

Je heb ook onderhuidse hechtingen , die met de tijd oplossen ..waardoor de boel "losser"word .

Maar idd ..na 1 week kun je nog niet over het eind resultaat zeggen ..

Ben wel benieuwd naar je foto,s .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.