Ga naar inhoud

Cepl : 17 december 2015 : Dr. Verduijn : Bergman Kliniek Rijswijk


Aanbevolen berichten

2 dagen geleden was het dan zover.. al 10 jaar naar uitgekeken en in oktober had ik de kracht om eindelijk eens door te zetten!

Om 11.15 moest ik mij melden en werd ik naat mijn kamer begeleid. Daar moest ik een badjas van de kliniek aandoen en alleen mijn slip aanhouden. Er werden foto's gemaakt en daarna kreeg ik een mooi blauw schort aan en moest ik een netje op mijn hoofd voor mijn haren. Daarna werd ik meegenomen door de verpleegkundige naar de uitslaapkamer. Al gauw kwam er iemand om mijn infuus in te brengen en daarna kwam Dr Verduijn mijn borsten aftekenen. Na het aftekenen mocht ik na 5min uren meelopen met de anesthesist naar de ok en mocht ik gaan liggen. De assistente vroeg aan mij of ik aan wat leuks wilde denken en daar ging ze allemaal vragen over stellen.. tot ik niets meer zei..

Ik werd om 15uur wakker op de uitslaapkamer en dat was een uur later dan dat de operatie klaar was. Ik werd moeilijk wakker zeiden ze. Ik heb heerlijk geslapen en voelde mij nog duf en erg moe. Daarna werd ik naat mijn kamer gereden in mijn bed.

Over de dag heb ik weinig gegeten verder. 3 blaadjes sla en 3 happen van een cracker. Ik kon nog niet staan, dus plassen op de wc zat er ook nog niet in.

Mijn borsten zaten helemaal ingepakt in een witte verband. In de avond kwam Dr. Verduijn nog even bij mij kijken en voelde of mijn borsten soepel aanvoelde. Hij zei dat het goed was gegaan en bij de ene borst 522 gram heeft weggehaald en bij de ander 480 gram!

Ik ging er naartoe met een 80G en ik verliet de kliniek met een sportbh van 85E

Ik heb het resultaat al gezien en het is echt mooi geworden! Mijn borsten zijn nog opgezet en het kan zijn dat ze straks nog een maat kleiner uit gaan vallen. Het voelt allemaal nog wat beurs, maar het is ook pas net 2 dagen geleden :) 24 december moet ik terug voor controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd ...

Wat goed dat je eindelijk voor een operatie bent gegaan ...daar zul je alleen maar blij mee zijn

Ik had het ook veel eerder moeten laten doen ...ben er nog steeds erg blij mee ..

Succes met je herstel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat je operatie goed is gegaan. Succes met het herstel!

Ik ben zelf op 9 december geopereerd en moet 23/12 terugkomen. Van 85e hoop ik uiteindelijk op 85c uit te komen. Bij mij is 300 en 350 gr weggehaald.

Ook ik ben blij dat ik na een aantal jaren uiteindelijk de knoop heb doorgehakt.

Ben benieuwd naar je verdere ervaringen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel :) ik ben er ook super blij mee! Het enige waar ik last van heb is de bh die ik aan heb. Die drukt op mijn wonden en dat doet zeer.. verder heb ik totaal geen pijn! Ze had 90 omvang gemeten, maar die had ze niet meer dus heb 85 gekregen en nu twijfel ik of dat wel goed is geweest? Normaal had ik 80

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.