Ga naar inhoud

BELINDA


Gast SEN

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn naam is Belinda en heb sinds vrijdag prothese van 240cc.

Wat heb ik al een spijt!

Ongeloofelijk pijn,alles blauw tot aan mijn schaamstreek, en of dat nog niet genoeg is ook nog eens een schaamlip die 5 keer zo dik is als de andere.

Heb deze nacht gebeld op de Dokter,hij zegt dat dit vocht is en heb deze morgen nog maar eens gebeld omdat het maar blijft zwellen.

Hij zegt mij geen zorgen te maken.

Heeft iemand dit ook meegemaakt, want ik maak me wel véél zorgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee,dit klinkt of je enorm bent toegetakelt,maar vocht veroorzaakt veel pijntjes en of ellende ,oa blauwe plekken en trekkerig gevoel en erger nog,het verplaatst zich steeds.

ik hoop dat je er snel vanaf bent.

ik heb het ook gehad,en tot wel week 5 was ik zwart/paars en blauw....geen zicht was het,en tussen me borsten had ik pijn of ik in elkaar wasa gebeukt.had er toen goed last van,geef het even de tijd,en drink veel water en thee om vocht af te drijven,komt vanzelf goed.

en als je het echt niet vertrouwt,ff langs je huisarts en anders toch weer de kliniek bellen.

sucses en beterschap

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och hemeltje, wat een narigheid!

Blijven drinken en voor zover je kan, ook wat bewegen, dan werkt je lichaam 't sneller weg. En wat Moontje ook al zegt: als je 't niet vertrouwd, gewoon naar de 1e hulp toe gaan. Dan moeten ze je wel helpen.

Of gewoon weer terug gaan naar de kliniek, als die een beetje in de buurt is. Laten zien wat je hebt, desnoods foto's mailen. Over het algemeen vind ik altijd dat de verpleegkundigen roepen "Neem maar een paracatamolletje, dan is het zo over.", zonder dat ze een idee hebben waar ze 't over hebben!

Confronteer ze er maar mee...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet helemaal hoe je je voelt!!!

Ook ik ben serieus blauw van mn keel tot mn heupen :(

Het trekt nu ook door naar mn rug.. echt wat een helse pijn en wat had ik een spijt!

Maar het is voor mij nu "al" 4 dagen geleden en voel dat het steeds ietsje beter gaat.

Hoop dat ik je een beetje kan gerust stellen want ook ik dacht dat het fout zat..

En anders gewoon echt de kliniek, huistarts of 1e hulp bellen hoor! Het gaat tenslotte om jouw gezondheid!

Veel beterschap :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik weet helemaal hoe je je voelt!!!

Ook ik ben serieus blauw van mn keel tot mn heupen :(

Het trekt nu ook door naar mn rug.. echt wat een helse pijn en wat had ik een spijt!

Maar het is voor mij nu "al" 4 dagen geleden en voel dat het steeds ietsje beter gaat.

Hoop dat ik je een beetje kan gerust stellen want ook ik dacht dat het fout zat..

En anders gewoon echt de kliniek, huistarts of 1e hulp bellen hoor! Het gaat tenslotte om jouw gezondheid!

Veel beterschap :116:

Oei, en ik panikeerde al toen ik dacht dat ik blauw/beurs was...Nu 10e dag is het al aardig aan't vervagen. Maar je hebt gelijk, je denkt dan direkt dat er iets fout gaat hé. Zeker als je dan foto's van anderen ziet met mooi egaal gekleurde borsten. Ik ben sinds gisteren al heftig Arnica zalf aan het smeren, puur uit ongerustheid. Hopelijk trekt het allemaal netjes weg...

Veel beterschap, liefs..K'tje

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.