Ga naar inhoud

push-up bh dragen


F-cupje

Aanbevolen berichten

Meiden ik ben nu 16 weken po en wil graag push up bh dragen. Niet elke dag maar af en toe en vooral met oud op nieuw voor een mooi decolleté in mn jurkje.

Nu heeft mijn pc aangegeven dat ik het gewoon kan dragen als ik geen last ervan heb. Toenstraks heb ik even in de stad een push up bh gepast, t zat supermooi, nu ik hem weer uit heb voelde ik wel dat mijn borsten wat gevoeliger waren en heeeel klein beetje pijn deden, een uurtje zowat. Nu geen last meer.

Wat vinden jullie verstandig??

En zijn er meiden die push up dragen, zoja na hoeveel tijd na de bv deden jullie dat?

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat er hier op het forum word aangeraden is om zowieso de eerste 6 maanden tot een jaar geen push up te dragen,en als je nu zelf ook al aangeeft dat je last hebt van een uurtje een push up, zou ik echt wachten.

Dan kun je beter een plunge bh dragen, die geeft ook een mooi decollete, maar dan zonder push up.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.