Ga naar inhoud

Sexy met sportbh


carrotbread

Aanbevolen berichten

Wellicht is dit een wat aparte vraag, maar misschien ook niet!

Ik zit nu op 3 weken PO en zou volgens de folder die ik heb meegekregen, mogen beginnen met het slapen zonder sportbh. Echter heeft mijn PC me gisteren tijdens mijn controle aangeraden om toch de volle 6 weken dag en nacht een sportbh te dragen. Daarnaast voelt het eigenlijk ook nog heel erg eng om dat ding niet te dragen.

Maaar echt sexy kunnen we die bh's nou niet noemen. Zelfs al heb ik er eentje met decolleté: sportbh's zijn niet sexy (en de gaasjes die ik er in draag, dragen niet bij aan dat gevoel). Zes weken zijn lang, ik voel me inmiddels een seksloos wezen en ik zou me graag een keer willen opdoffen voor mijn partner. Nu had ik bedacht dat ik wellicht iets over mijn sportbh zou kunnen dragen - een babydoll of een mooi kanten nachthemd waar de sportbh niet helemaal bovenuit komt - en vroeg me af of dames hier wellicht nog tips hebben voor mooie (ietwat bedekkende maar toch sexy) lingerie! Iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het internet staat vol met sexy dingen die niet perse lingerie zijn, maar bijvoorbeeld sexy jurkjes ed. Je moet alleen even naar websites waar je wellicht niet zo snel heen zou gaan als pabo of Christine le Duc.. en vast nog vele andere

daar staan veel mooie dingen op zelf ga ik liever gewoon naar een winkel

waar je die kleren kunt passen maar die zijn er ook .Ik weet niet waar jullie wonen

maar dit zijn twee goede winkels waar ze je goed helpen misschien iets duurder

dan de pabo maar dat neem ik er wel bij voor de service.Er zijn denk ik wel meer

van deze soort winkels als iemand er nog weet laat het horen .

http://www.cocolamar.be

/http://www.partykleding.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips!

Haha, uitlaten, tja met al die wondjes voel ik me daar ook niet heel erg sexy bij op dit moment. En echt lekker voelt het ook nog niet. Ze hebben inderdaad wel veel sexy 'jurkjes', alleen het probleem is dat vaak m'n sportbh er heel oncharmant bovenuit steekt omdat het bovenste gedeelte vaak het sexy kanten stuk is. Ik zoek nog even verder!

(Gelukkig nog maar 2,5 week en dan mag ik weer! :106: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.