geke Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 hee hallo ik ben nu al een tijdje op zoek naar grote maten bhsen trala daar heb ik hem gevonden dus TIP VOOR JULLIE DAMENSop marktplaats Link to comment Share on other sites More sharing options...
romashka Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Ik heb daar ook al een paar mooie gevonden!!! Echt een aanrader Goed dat je met de andere ermee wilt delen! Liefs.Romashka Link to comment Share on other sites More sharing options...
geke Posted June 4, 2010 Author Share Posted June 4, 2010 ja ik ga altijd naar www.lingerie4life.nlmaar die zijn even met onder hout bezich en die hebben nu een paar dingen er op moet je maar eens kijken echt zupper leuk en zupper snelle surfus daar man echt goeden zij vertelde dat je op marktplaats kon kijken want daar hebben zo ook veel sapphs neem maar eens een kijkje daar veel bhs DUS MEIDEN WAAROM ZOU JE GEEN BORSTVERGROTING DOEN HAHAHA HIER VIND JE DE BHS ahaha gelukkig maar kon nooit slagen tot ik hier achter kwam echt ben zo blij he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Evanja Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Nog meer reclame. Goed bezig Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 jammer dat die link die je neergezet hebt,geen grotere maten bh en sets heeft. kijk eens in topic merk bh,s Geke,staan ook een hele berg(merk) bh,s bij voor een prikkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
geke Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 hee over de setjes kan je daar ook vinden moet je mailen met wat ze hebben ik heb er al medere setjes gekocht maar ja onderhoud he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sapphstore veldhoven Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Hey hallo,Grotere maten hebben wij in onze SAPPH STORE in veldhoven ;-)Online staat ze ook www.impresslingerie.nlWij voeren elke denkbare lijn van SAPPHModeFortunyDesignBlack ( grote maten tot 100G)Beach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts