Ga naar inhoud

Wissel Dr. Tondu


Tata

Aanbevolen berichten

Lieve dames

Mijn mama heeft in '92 een borstvergroting gehad omdat ze na 3 kinderen en het geven van borstvoeding plat was geworden.

Daarbij kwam ook nog dat er een verschil zat in beide borsten. Dit werd opgelost door Dr. Hiel met in één borst 260cc en de andere 280cc.

Doordat ze kleine kinderen had heeft ze volgens mij bij het herstel niet voldoende gerust, waardoor ze last heeft gekregen van kapselvorming.

Omdat ik op consultatie ging bij Dr. Verdonck heb ik haar kunnen overtuigen om mee te gaan en haar borsten te laten controleren.

Hij heeft, na een echo en een scan, geconcludeerd dat haar prothesen eruit moeten en te wisselen met nieuwe.

Dat wil ook zeggen dat alles gespoeld moet worden, om het zo te zeggen, en dat ze een nachtje zal moeten overnachten in het ziekenhuis.

Met andere woorden, een stevig kostenplaatje...

Dr. Verdonck raadde daarom aan om terug te gaan naar AZ Heilig Hart te Reet waar ze 23 jaar geleden geopereerd werd en te informeren of ze eventueel in aanmerking komt

voor een tegemoetkoming. Hij zei ook dat ze best naar de opvolger gaat van Dr. Hiel en dat is Dr. Tondu. Dus gaat mijn mama op 18 januari op consultatie.

Nu heb ik even op het forum gezocht naar verhalen of voorbeelden van Tondu en ik schrok! Vooral van het verhaal van Wendy290! :wacko:

Zijn er nog mensen die bij hem geweest zijn?

Ben niet gerust als mijn mama hiernaartoe zou gaan en als er iets mis zou lopen zou ik mij super schuldig voelen! Ze is daarboven ook te goedgelovig en vertrouwd dokters te snel.

Daarom hoop ik haar met jullie verhalen te overtuigen...

Jullie zijn alvast bedankt! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis.

Lief dat je voor je moeder een oplossing zoekt en je bedoelde dit verhaal http://www.borstenforum.com/topic/5690-wendy290-2-juli-2012-dr-beekman-linschoten-kliniek/?hl=wendy290.

Ik denk dat dr.Verdonck hier een verkeerd advies geeft,en er geen tegemoetkoming zal plaats vinden.

Ik zou je moeder adviseren meerdere consult af te leggen die echt niet zo duur zijn.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb net ook een prothese wisseling gehad ivm kapselvorming, zaten er al 20 jaar in. De operatie is betaald door de basisverzekering ivm kapselgraad 4. Omdat ik wel borsten wil heb ik direct nieuwe protheses laten plaatsen. Deze heb ik alleen zelf moeten betalen, "slechts" € 1500,- inclusief nazorg. Helaas kan ik je geen advies geven over de Pc. Oriënteer je goed en ga op je gevoel af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.