Ga naar inhoud

13 dagen PO, hoe lang nog voor BH aankoop?


Prinsess-P

Aanbevolen berichten

dag 13 na de operatie. Ik voel me echt goed, kan bijna alles zelf doen behalve het heffen gaat het heel goed. De borsten zijn (in mijn ogen) gewoon bangelijk gemaakt. Ze ziet er totaal niet nep uit, ze staan niet te hoog en ze heeft de mooie hangvorm dat ik zo wou hebben. Ben enorm content van Dr Coenen!

Nu is wel de vraag, hoe lang moet je nog wachten tot je bh's mag kopen. Zou willen weten hoe lang je moet wachten... het is bijna kerst... dus... of verandert de cup of de omtrek veel? of waarom wacht men?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

De meeste meiden krijgen bepaalde voorschriften mee. Daarin staat dan dat ze zes weken bepaalde dingen niet mogen, zoals sporten, huishoudelijke dingen zoals strijken, dweilen enz en dat de ellebogen niet hoger dan schouderhoogte mogen.

Daar staat dan ook bij hoe lang je je sportbh moet dragen. Het is over het algemeen zo dat de meesten de sportbh vier of zes weken moeten dragen. Zeker overdag.

Heb jij niet zulke instructies meegekregen?

De laatste tijd zijn er wat meer verschillen ontstaan tussen de adviezen, dus het is het beste om dit even met je eigen PC te bespreken. Die heeft daarin uiteraard het laatste woord :)

Zijn je boobs veel veranderd nog?

Vaak zie je dat na een week of zes de meesten wel een BH aan mogen. Cupmaat kan tot die tijd zeker nog veranderen idd :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn gezakt maar zijn nog even groot. Die zijn niet meer gezwollen maar ik heb nog altijd een F cup. Heb geen instructies gekregen behalve dat ik mijn sport bh zo weinig mogelijk moest dragen omdat ze anders niet mooi zakken (ik heb van nature een hangborst en de vergroting was niet om te liften) dus moeten ze hangen. Daardoor het advies om weinig sport bh te dragen. Mijn PC had me die dag gezegd, je draagt beter geen bh of een hele goeie bh dan een die niet goed ondersteunt. Ik zal hem wel een mail sturen voor te vragen hoe het zit. merci voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah oké :)

Ga je nog update foto's plaatsen? Vind het altijd echt leuk om te zien hoe alles zich ontwikkelt, zeker van PC's die nog niet zo bekend zijn hier op het forum.

Hoe meer we van een PC weten en zijn resultaten, hoe beter we inzicht hebben in wel of niet adviseren van die PC :)

Laat je even weten wat je PC zei?

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

absoluut... de update van de foto's zal ik doen als ik thuis ben.

Het antwoord:

"

U kan de draadjes wegknippen, normaal brokkelen die vanzelf af

Litteken zolang mogelijk afkloven met Micropore-tape van 3M of DERMATIX aansmeren, een van de twee. Zeker zes weken

Andere BH mag uiteraard.

Doen waar u zich goed mee voelt."

Ben wel erg tevreden met deze dokter. Altijd vriendelijk en positief, direct een antwoord op je vragen en natuurlijk het resultaat... Want wat ik heb gevraagd, vragen de meeste mensen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.