Ga naar inhoud

Borsten doen pijn in bed.


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Even geleden dat ik op het forum heb gezeten, maar weet dat ik hier altijd met vragen terecht kan.

Ik ben in januari bijna een jaar po.

Ik ben ongelofelijk blij met mijn borsten, had ik veel eerder moeten doen.

Na de bv heb ik een goed hetstel gehad, weinig pijn maar heb toch zeker 6 weken rustig aan gedaan.

Mijn borsten vorken momenteel lekker zacht aan, geen vervormingen en als ik op mijn rug lig staan ze allebei precies hetzelfde.

Maar van nature ben ik een zijslaper. En ik merk dan toch dat mijn borsten pijn doen, net alsof ze in de weg zitten.

Is het misschien dan toch verstandiger om weer een sportbh te dragen voor te slapen?

Hebben meer dames dat ook?

Kus Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim!!

Wat leuk om nog eens van je te horen!

Gaat alles verder goed met je?

Wat betreft je borsten, die pijn doen als je op je zij ligt..... Ik heb dat zelf heel lang gehad...

Heb heel lang geslapen met een kussentje tegen mijn borsten aan, omdat de druk niet lekker voelde (idd als ze op elkaar lagen, of als de bovenste te veel naar 'binnen' hing.)

Pas na een jaar of twee.. (of anderhalf???) ik weet het echt niet meer precies, is dat minder geworden.

Nu heb ik er echt totaal geen last meer van... maar weet wel dat ik het echt enorm lang vond duren!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.