Ga naar inhoud

10 maanden PO & sporten..


loveut

Aanbevolen berichten

Hey!

Sinds 3/4 weken sport ik redelijk veel om af te slanken & mijn spieren (vooral benen & rug) te versterken.

Ik heb al een tijdje last van dat mijn linkerborst 'los' lijkt te zitten, en om deze reden doe ik geen krachttraining voor mijn borstspier (ik ben bang dat hij kan kantelen ofzo)

Nu vandaag viel mij iets op aan mijn rechterborst, waar voorheen niks mee aan de hand is.

Ik kan het het beste beschrijven als dat het lijkt op een 'double bubble' zoals je veel hier op het forum ziet, maar daarintegen was ik behoorlijk plat als voorsituatie.

Nu vraag ik mij dus af, kan dit mijn spier gewoon zijn die strak staat (gewoon op dit moment?) en zo ja hoe los ik dit op?

Of zou het wel een double bubble kunnen zijn?

Ik post even wat foto's van net in een album, ik heb btw pleisters op mn littekens omdat ik onder de zonnebank vandaan kwam.

het sporten wat ik doe is zwemmen/dansen/yoga & cardio/krachttraining (maar dus geen oefeningen voor mn borst spier zelf).
wel leek het alsof mijn spier samentrok en toen mijn borst omhoog 'floepte' maar kan het niet zeker weten omdat het maar 1x was..

Dus help??

Ik ga sowieso morgen met de wk bellen ivm mijn linkerborst,

maar schrok hier wel even van..
Je ziet niet zo veel, maar er lijkt een soort bobbel te zitten

Weet iemand wat dit is / wat ik hiermee kan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ff op een foto gereageerd van je.. Apart dit... Kan er weinig van maken...

Morgen maar meteen ff WK bellen idd.. Van plan om nu toch maar eerder op controle te gaan? (als het mogelijk is..)

xxx

Jaa had gisteren toevallig overlegd met mn vriend en als ik voor de kerstvakantie een dag terecht kan neemt hij een dag vrij van stage dus dat is wel echt top..

Voelt ook best naar alsof die spier enorme spierpijn ineens heeft, voelt ook naar met ademen zegmaar dat gevoel wat ik vlak na de bv ook had alsof mn rib ergens in port ofzo hahah

Mja hopen dat het morgen gewoon weg is en anders niet erger word

Hou jullie op de hoogte

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

He bah wat een ellende weer, het ziet er ook idd vreemd uit, en ik zou zeker morgen gelijk bellen naar pc.

Als ik jou was zou ik voorlopig wel weer even de sport bh aan doen, geeft toch iets meer steun,dus ook vannacht,en dan ben ik benieuwd wat pc je gaat vertellen.

sterkte meis

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa had gisteren toevallig overlegd met mn vriend en als ik voor de kerstvakantie een dag terecht kan neemt hij een dag vrij van stage dus dat is wel echt top..

Voelt ook best naar alsof die spier enorme spierpijn ineens heeft, voelt ook naar met ademen zegmaar dat gevoel wat ik vlak na de bv ook had alsof mn rib ergens in port ofzo hahah

Mja hopen dat het morgen gewoon weg is en anders niet erger word

Hou jullie op de hoogte

Xx

Hm ja.. dus ook spierpijn.. Apart...

Hoop ook voor je dat alles morgen weer gewoon goed 'zit'...

Idd even je sportbh aan vannacht.. Geeft dan toch wat extra steun idd

Houd ons maar op de hoogte als je wilt!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

He bah wat een ellende weer, het ziet er ook idd vreemd uit, en ik zou zeker morgen gelijk bellen naar pc.

Als ik jou was zou ik voorlopig wel weer even de sport bh aan doen, geeft toch iets meer steun,dus ook vannacht,en dan ben ik benieuwd wat pc je gaat vertellen.

sterkte meis

xxx

Heel toevallig droeg ik afgelopen nacht ook een sportbh, mja ga ik zeker doen ja dankjullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan meis, met dit soort dingen is een sport bh altijd even een goede uitkomst.

Hoop dat je door de stress toch een beetje kunt slapen vannacht.

xxx

Heb prima geslapen was alleen om 5 uur wel even wakker, had redelijk veel pijn maar moet zeggen dat de sportbh ook afdrukken zet alsware op mn huid.

Momenteel heb ik geen pijn in mijn borst zelf meer, heb nog niet gekeken hoe het eruit ziet maar het voelt alsware ineens weer ontspannen.

ga straks even kijken en bel sowieso nog even voor een afspraak :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update..

Ik slaap nog wel met sportbh maar ik heb geen echte spierkramp/pijn meer gehad.. Wel bij mn oksel dat ik een beetje een trekkend gevoel heb maar verder niet en mijn borst ziet er volgensmij ook gewoon weer normaal uit :)

Het enige 'rare' vond ik dat toen ik vannochtend in de spiegel keek, mijn borsten veel meer gelijk leken dan voorheen! Mijn tepels lijken meer op dezelfde hoogte te zitten en het volume lijkt wat meer gelijk (mijn linkertepel zit altijd hoger & die borst had/heeft ook meer volume dus op de foto's rechts)

Ik ga zo even foto's uploaden ter vergelijking mja ik zie dus geen rare deuk meer hahah!

Zodra het duidelijk is of mn vriend vrij kan krijgen bel ik meteen met de wk (had gisteren al gebeld maar kon nog geen afspraak maken dus)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.