Ga naar inhoud

Winnie : november 2015 : Dr. Vooijs : Martini Ziekenhuis Groningen


Aanbevolen berichten

Hallo, twee weken geleden heb ik mijn zeer oude protheses laten verwijderen en zijn er nieuwe geplaatst. De oude prothese zaten er bijna 35 jaar in en zijn destijds geplaatst in het Martini ziekenhuis in Groningen. Omdat er op de MRI scan scheurtjes en een gaatje te zien waren heb ik besloten om ze te wisselen voor nieuwe. Uiteraard een maatje groter hoewel dit nog niet echt te zien is helaas. Hoop dat dit nog veranderd. Er zat behoorlijk wat kapselvorming wat keurig verwijderd is. Ik heb weinig tot geen pijn gehad waardoor ik me moet inhouden om niet te veel te gaan doen. Ik moest wel vijf dagen in het ziekenhuis blijven omdat er teveel wondvocht uit mijn linkerborst kwam daardoor zijn er ook drains geplaatst. Mijn complimenten voor Dr. Vooijs van het Martini ziekenhuis! hij heeft uitstekend werk verricht. Hechtingen zijn gisteren verwijderd en stelde ook niet veel voor gelukkig. Er zijn ronde Natrelle 310 cc protheses geplaatst voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Winnie en welkom.

Zo dat is zeker een hele tijd 35 jaar, dat hoor je niet zo vaak, en als er dan idd scheurtjes en een gaatje in zitten is denk ik wel iets wat je dan kunt verwachten, ze zijn toch onderhevig aan slijtage.

Maar wat fijn dat je pc alles zo goed in de gaten heeft gehouden en geen enkel risico heeft genomen om jou gelijk naar huis te sturen met drains, is toch een geruststellend gevoel.

Qua vorm,maat etc gaat er de komende weken nog heel veel veranderen,je bent nog maar zo kort po, dit heeft echt tijd nodig.

Doe nog rustig aan de komende weken, en dat is moeilijk omdat je je zo goed voelt, maar is wel beter.

Nog een goed herstel meis.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.