Ga naar inhoud

Vocht, blauwe plekken


joan32

Aanbevolen berichten

Hallo

Vandaag is het 4 weken geleden dat ik ben geopereerd. Hiervoor had ik ook al een borstvergroting ondergaan 11 jaar geleden. Ik had toen 360 cc. Nu heb ik 700 cc laten plaatsen. Tijdens de operatie is alles goed gegaan. Ik was binnen 2 uur weer thuis. Wel zonder drainen. Mijn borsten zaten wel vol vocht dit kon je gewoon horen. 2 weken later kreeg ik koorts 38,2 steeds 2 dagen in de week en dit 3 weken lang. Omdat ik verkouden was en mijn spieren in mijn lijf pijn deden dacht ikzelf dat ik de griep had. Had ook geen last van mijn borsten. Op spierpijn na. Toen ik op controle moest om de pleisters te laten verwijderen zag de dokter het meteen dat het niet goed was. Ik heb aan beide kanten een infectie opgelopen. Meteen kreeg ik van hem een antibiotica kuur. 1 dag later voelde ik iets raars aan mijn linkerkant. De wond was open gegaan en ik verloor heel veel vocht. Het liep langs mijn benen naar beneden zoveel. Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld maar omdat ik een klein snipje aan het uiteinde van mijn hechting had waar het uitliep moest ik tot de volgende dag wachten. Een dag later begon ook mijn rechterkant te lopen. Alleen deze lekte van onder. Ben naar het ziekenhuis gegaan en de dokter vertelde me dat er een grote kans is dat ik ze ga verliezen. De hechtingen zitten tot de helft goed dicht, de andere helft zit ook wel dicht maar heel dun waardoor je blauw ziet. Dit is volgens de dokter mijn prothese die doorschijnt. Als de wonden open gaan staan moet ik meteen terug en worden ze verwijdert. Ik ben afgelopen maandag weer op controle gegaan en heb weer een nieuwe antibiotica kuur gekregen. Binnen een week moeten ze stoppen met lekken anders word ik alsnog geopereerd maar dan op medische gronden. 13 aug moet ik weer terug komen en hoop echt dat het beter gaat anders word ik meteen geopereerd en moeten ze er 3 tot 6 maanden uit blijven. :-( is er iemand die dit ook heeft meegemaakt?? Voel me er elke morgen steeds depressiever door omdat ik tot nu toe geen verbetering zie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bah, wat rot!!!

Bij de complicatie verhalen staan meer van dit verhalen helaas.... Vaak is dit een stafylokokken infectie... Maar uiteraard kan het ook een ander beestje zijn....

Hebben ze wondvocht gecontroleerd op welke bacterie erin zit? Ze kunnen dan namelijk veel gerichter AB geven.... Welke AB ben je nu aan het slikken?

Sterkte!! Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden

Ik verlies nog steeds vocht :-(. Rechts was eigenlijk 2 dagen vrij droog maar vanmorgen weer helemaal nat. Aan de linkse kant zie je goed waar het vocht uit komt want het is een gat geworden. Ongeveer zo groot als een sigaret.. Denk niet dat dit goed komt want moet over 2 dagen terug. Mijn hoop heb ik nu wel opgegeven. Helaas. Ga ook wel een goed gesprek aan met de dokter want hij had me met de operatie beter drainen kunnen geven denk ik zelf. Dan was dit er allemaal al uit geweest. Vandaag zit ik al 15 dagen aan de antibiotica. Gatver. Niet erg als het zou helpen. Snik XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen.

Vandaag moet ik terug om 13.45. Ben wel zenuwachtig. Verlies nog wel vocht maar het gaat. Alleen gisterenavond kreeg ik ineens zo'n stekende pijn aan mijn rechterborst bij het litteken. En nu nog. Leek wel of ie eruit wilde komen dat het openscheurde. :-(. Ben gaan kijken en je ziet wel dat een groot stuk er blauw uitziet ( doorschemeren naar de prothese). Dus denk wel dat ie aan het zakken is. Durf nu ook niet te gaan kijken. Het is wel elke keer wat anders Ppfff. Ik hoop dat hij me opnieuw kan opereren, schoonmaken en terug plaatsen. Het is vandaag alweer 6 weken geleden!! XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat nu het aller belangrijkste is dat je infectie onder controle komt.

Het cosmetische gedeelte hoe jammer dan ook is voor latere zorg , je gezondheid gaat nu even voor .

Heel veel sterkte .

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden.

Helaas moet ik morgenvroeg geopereerd worden. Ze worden allebei verwijderd. De pijn die ik heb komt omdat mijn lichaam de protheses naar buiten aan het duwen zijn. Dit doet dan ook echt pijn. Morgen na de operatie hoor ik hoelang het gaat duren voor er weer nieuwe in mogen. Dit ligt aan hoe het van binnen eruit ziet. Tis echt verschrikkelijk om nu zonder borsten te lopen een paar maanden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, wat vreselijk!!

Heel veel sterkte!!

Hoop dat het allemaal meevalt wat ze gaan aantreffen in je borst! Laat ze wel een kweek nemen van je wondvocht he!! Zodat je weet welk beestje er zit. En misschien ook (liefst) dat ze de prothesen laten onderzoeken op bacterien!!

Heel veel succes morgen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.