Ga naar inhoud

borsten nog steeds zo stug


Aanbevolen berichten

Ik ben bijna 5 maanden geleden geopereerd en heb ronde protese eurosillicone.

Ik heb 400 cc gekregen.

Ik had hiervoor cupje a

Nu zijn ze nog steeds stug als me vriend er in knijpt vind ik het niet fijn alsof die niet aan mijn borsten zit.

Hij vind me borsten ook wat aan de harde kant

Ik heb ze dual plane

Hoe lang duurt het voordat me borsten echt lekker zacht zijn als echte ?

En wie heeft ervaring met dit dat het niet als je eigen borsten voelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

Bij mij was het pas na een jaar, of zelfs iets langer, dat al mijn gevoel weer terug was in mijn borsten.. Langzaamaan werd dat dus steeds een beetje beter..
Met een a-cup als voorsituatie, staat natuurlijk ook alles heel erg strak in het begin en heeft je lijf echt een tijd nodig om te wennen aan het nieuwe volume...

Hoe strakker je huid, hoe meer de zachtheid nog even op zich laat wachten helaas.. Stop 400 cc in een zakje dat krap zit en in een zakje dat ruim zit.. in het ruime zakje is die 400 cc soepeler.. Zo werkt dat eigenlijk ook bij borsten..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid

Bij mij was het pas na een jaar, of zelfs iets langer, dat al mijn gevoel weer terug was in mijn borsten.. Langzaamaan werd dat dus steeds een beetje beter..

Met een a-cup als voorsituatie, staat natuurlijk ook alles heel erg strak in het begin en heeft je lijf echt een tijd nodig om te wennen aan het nieuwe volume...

Hoe strakker je huid, hoe meer de zachtheid nog even op zich laat wachten helaas.. Stop 400 cc in een zakje dat krap zit en in een zakje dat ruim zit.. in het ruime zakje is die 400 cc soepeler.. Zo werkt dat eigenlijk ook bij borsten..

xx BB

Dank weer voor deze heldere uitleg! Hier staat alles ook nog behoorlijk strak (nog maar 5 weken po, maar ook weinig geduld) maar dat zal dan ook nog wel even duren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.