Ga naar inhoud

BambiBloempje : 9 november 2015 : Dr. van Oostrom : Deventer Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik lees hier nou al een tijdje over mensen die ook een bvk hebben gedaan, en met hun ervaring.

Maar nou zat ik er mee of het wel normaal is dat je na 4 dagen eigenlijk alles al weer zelf kan doen?

Ik ben afgelopen maandag geopereerd en ik kon donderdag al weer veel dingen zelf, zelf aankleden enzo.

Ik heb geen pijn maar wel hele erge jeuk, en dit is soms erger dan pijn want het houd je bezig de hele dag.. Kan je hier ook wat aan doen?

Liefs Bambi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bambi ....

Je moet oppassen met wat je vooral niet mag doen ...ook al zou je het kunnen .

Ik kon me zelf na de Bvk ook douchen/haren wassen en aankleden .

Als het goed is heb je van je chirurg of verpleegkundige de instructie gekregen wat je de eerste 6 weken

niet mag .Bv (zwaar) tillen , ver reiken , herhaal bewegingen met je armen maken etc etc

waar en doe wie ben je geopereerd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeanette,

Ja dat klopt die heb ik gekregen en het dat doe ik ook zeker niet,

En ik vind het eigenlijk best fijn dat ik dingen zelf kan doen.

en ik ben geopereerd in deventer in het ziekenhuid door dokter Osterom (als ik haar naam goed schrijf)

mijn moeder is 19 jaar geleden door de zelfde arts geholpen namelijk.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van moeder op dochter dus !

Hou je iig aan de richtlijnen voor de eerste 6 weken ...des te mooier word het eind resultaat .

Hou er namelijk rekening mee dat je onderhuids ook veel hechtingen hebt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.