Ga naar inhoud

slachtoffers van medische blunders


admin

Aanbevolen berichten

Geachte heer, mevrouw,

Mag ik mij even aan u voorstellen: mijn naam is Nadine van Vilsteren

en ik ben op dit ogenblik werkzaam als redacteur voor het nieuwe SBS6 programma ‘ Mr. Ƒrank Visser Doet Uitspraak’.

Tijdens mijn research naar slachtoffers van medische blunders mbt borstprothesen kwam ik op jullie forum terecht.

Wellicht kent u het programma ‘De Rijdende Rechter’ welnu Mr. Frank Visser is hier ruim 20 jaar geleden mee begonnen omdat hij vond dat

alle mensen recht hebben op recht. En dat vindt hij nog steeds!

In zijn nieuwe tv- programma ditmaal voor de zender SBS6 heeft hij meer vrijheid om zaken te behandelen.

Mr. Frank Visser gaat samen met Viktor Brand hooglopende kwesties en conflicten oplossen voor de gewone man en vrouw van Nederland.

Van buurman tot winkeleigenaar en van ambtenaar tot verkoper:

Mr. Visser en Viktor Brand doen er alles aan om hun conflicten op te lossen. Viktor brengt de beide partijen rond de tafel, waarna Mr. Visser tot een rechtvaardig oordeel komt.

Normaliter is een procedure kostbaar en tijdrovend doch Mr. Visser kan eventueel snel tot een oplossing en uitspraak komen.

Hierbij mijn vriendelijk verzoek; indien u zelf een zaak/ geschil weet waarvan u denkt ; deze mensen zouden de hulp van Mr. Frank Visser en Viktor Brand goed kunnen gebruiken, gelieve niet te aarzelen om mij te contacteren, misschien kunnen wij iets voor deze mensen betekenen.

Alvast hartelijk bedankt voor uw tijd om mijn verzoek te lezen en ik kijk er naar uit om iets van u te horen.

Met vriendelijke groeten,

Nadine van Vilsteren

Vincent Tv Producties

nadine@vincenttvproducties.nl

gsmnr. :0624303513

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.