Ga naar inhoud

Roxie : 30 november 2015 : Dr. van Selms : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Roxane (Roxie)

30 nov word ik geopereerd door Meneer van Selms (slaz)

1 oktober had ik mijn intake gesprek en mijn operatie werd meteen goedgekeurd door de verzekering.

Meneer van Selms had het druk dus hij dacht dat ie mij pas weer 2016 zou zien ( niet dus)

bij de balie vertelde ze mij dat ik dus al 30 nov terecht kon.

ik ben nooit ergens zenuwachtig voor maar ik beging me nu toch wel druk temaken en dan alleen om de narcose, ik ben nog nooit onder narcose geweest

en heb van kleins af aan al in me hoofd wat als ik ooit onder narcose moet en niet meer wakker word.....

hoe zijn jullie ervaringen met de narcose als ik vragen mag ?

met de operatie zelf ben ik wel super blij (dat ik eindelijk de stap gezet heb)

Van meneer van selms moest ik er goed over nadenken( en huiswerk mee gekregen waaronder deze site en goed over alles lezen ik ben meteen lid geworden en vond het nu wel is tijd worden om me voortestellen) ivm dat ik pas 26 ben, nog geen kinderen heb maar die wel graag wil het toch een zware operatie is en de littekens.

Hier maak ik me allemaal niet druk om en ben blij dat ze er af gaan ik ga van een F cub naar een grote C of kleine D( liever de C hoe kleiner hoe beter)

ik hoop dat de zenuwen over de narcose nog weg gaan maar als ik er nu aan denk krijg ik het al benauwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap jouw gevoel voor mij geldt hetzelfde, ook nooit een narcose gehad. Maar ik ben wel wat gerust gesteld na het zien van youtube videos over uitleg narcose. Moet je anders ook even zoeken op youtube. ik wordt in januari geopeerd van 75e/f naar c. Ik heb wel zo iets van "als een bn'er of bekend artiest heel veel is geopereerd en het heeft overleefd waarom ik niet. hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Wat leuk dat dr. van Selms mensen doorstuurt naar dit forum!!

Ik heb zelf een borstvergroting gehad en ben daarvoor twee keer onder narcose geweest.. De eerste keer onder volledige narcose en de operatie die ik later nog kreeg, ben ik verdoofd met een roesje.

Eerder was ik ook nooit onder narcose geweest, en had ook geen idee wat ik me erbij kon voorstellen.. Was er eigenlijk, net als jij, nerveus voor.. terwijl ik van de andere kant dacht: die anesthesist zal zijn baan ook wel niet kwijt willen, dus hij zal er wel voor zorgen dat ik weer wakker wordt na de operatie :P

Maarja.. je kunt jezelf niet voor de gek houden, en dus bleef ik toch wel nerveus.. Ik kende ook verder niemand die al eens onder narcose geweest was... Heb om die reden zelfs mijn moeder op een gegeven moment verteld dat ik een borstvergroting ging laten doen, terwijl ik wist dat ze daar niet achter zou staan en ik groot genoeg ben om mijn eigen beslissingen te maken haha.

Toen de dag aanbrak, dat het echt ging gebeuren, was ik eigenlijk niet echt nerveus meer, maarja.. alles gaat dan ook opeens zo snel..

Voor je het weet, lig je op de operatietafel, staat er een hele meute mensen om je heen, die allemaal reuze aardig voor je zijn. Wordt je infuus geprikt, sluiten ze de monitor op je aan, en krijg je op een gegeven moment een kapje met zuurstof over je mond en neus, waar je door moet ademhalen. Als je dan niet heel snel aan een leuke vakantie denkt, met een prachtig wit strand en palmbomen, ben je al in slaap voor je het in de gaten hebt ;)

Het gaat zo ontzettend vlug, en het volgende moment wordt je suf wakker en denk je: watskebeurt?

Vervolgens komt er dan een verpleegkundige naar je toe, die vraagt hoe het met je gaat, maar je zult in die tijd nog wat suf zijn en vaker in slaap vallen (al heb je dat vaak zelf niet in de gaten)

Als je goed wakker bent, dan mag je naar de afdeling terug en zie je diegene weer die met je mee gegaan is :)

Wat ik eigenlijk, met veel woorden, heb willen zeggen, is dat een narcose reuze meevalt. Je merkt er niks van, en tegenwoordig zijn de technieken zo goed, dat praktisch iedereen weer wakker wordt na de operatie. Alleen mensen die ernstig ziek zijn, hebben een grotere kans op complicaties wat narcose aangaat :)

Als je linksboven op borstenforum klikt en dan naar beneden scrollt, kom je de rubriek: operatieverslagen borstverkleining tegen. Misschien leuk om daar nog wat te lezen :) Weet je ook een beetje wat je kunt verwachten straks!

Heel veel leesplezier!! En kop op :) Het gaat helemaal goed komen! Van Selms is een hele goede pc, met jaren ervaring!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum ...

Spannend ..een borstverkleining ...je zult er straks alleen maar blij mee zijn .

Ik ben 2 x in narcose geweest ..beide keren voor een operatie die ik heel graag wilde .

Vorig jaar heb ik een borstverkleining gehad , en 5 weken geleden een grote buikwand correctie .

Nerveus voor de narcose was ik helemaal niet , was de rust zelf ..had vertrouwen in iedereen in en

rondom de operatie kamer .

Alle twee de keren gevoeld hoe het narcose middel ingespoten werd ...en in een mum ben je onder zeil .

En dat word je wakker en is het achter de rug ...

Leuk straks hier je operatie verslag te lezen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis,

Ik heb even je titel aangepast en gelijk verplaats naar operatie verslagen borstverkleining, staat het gelijk bij het goede onderwerp, en kun je gewoon verder hier je updates en verslag schrijven.

En meis, je hoeft je echt geen zorgen te maken over de narcose, gewoon over je heen laten komen, en het komt echt allemaal goed.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou ik ben thuis,

De operatie is mij 100% mee gevallen ook de narcose ging helemaal goed.

Ik heb niet veel pijn gehad meer een vervelend drukkend gevoel,ik ben wel tot vanmorgen super misselijk geweest en heb slecht geslapen slaap altijd op me buik dus nu op me rug is even wennen

Maar ik ben wel al blij met zoals het er nu uit ziet.

Roxie

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gefeliciteerd en gelukkig is het achter de rug, en super dat het je allemaal zo is meegevallen en de narcose ook goed ging :6:

De misselijkheid word veroorzaakt door de narcose, en om die snel uit je lichaam te krijgen moet je goed veel water drinken.

Probeer je lekker in te bouwen in wat kussens om zo een beetje een goede slaaphouding te vinden, maar de eerste dagen is het rug slapen enorm wennen.

Neem goed op tijd je pijnstilling in,en ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het is nu 2 weken (16 dagen) sinds mijn operatie

Vorige week ben ik op controle geweest en het zag er super goed uit geneest heel goed mag weer gaan beginnen met fietsen en s'nachts mag de sportbh uit draag s'nachts gewoon zoon simpele sportbh.

Heb helemaal geen pijn gehad inprincipe alleen soms een beetje een stekend gevoel.

Ben super blij dat ik het gedaan heb en zou het zonder twijfel zo weer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.