Ga naar inhoud

zoekt goede privekliniek


Gast Cindy..

Aanbevolen berichten

Gast Cindy..

Hey.Ik ben nieuw hier ,ik ben van plan om borstvergroting te laten doen,maar heb totaal geen idee waar ik het zou laten doen.

Ik ben onlangs naar body and face geweest,maar stel mij toch veel vragen,of dat er wel goede prive kliniek is.

Heeft daar iemand enige ervaring mee??En waar kan ik het beste gaan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cindy..

Ik heb zelf goede ervaring met kliniek Artemedis te gent,bij dkt De Meyere.

weet niet welke richting je ongeveer zoekt,en wat je eisen zijn aan een kliniek/arts?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cindy..

heykes,ja heb ook al een afspraak bij Artemedis gemaakt.Zou graag in augustus nog mijn borstvergroting willen laten doen,denk dat da al vol is.Heb nu een kleine 75a en zou dan naar een kleine c gaan.iets minder dan 275cc,ik hoop dat da niet te weinig gaat zijn.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de tijd nemen om te gaan 'shoppen' en hier en daar een consult aanvragen. Afgaan op je gevoel en hier veel gaan lezen, dan kom je er vast wel uit.

Ik heb gekozen voor accz/Dr. Edwin van Onselen. Gewoon goed, vertrouwd en deskundig. Bovendien ook een hele 'gewone' vriendelijke man, zonder poeha. En dat was voor mij ook belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iedereen,

Ik ben sinds vandaag geregistreerd op deze site omdat ik toch wel apprecieer dat iedereen hier hun ervaringen en vragen kunnen posten.

Ook ik heb plannen om een borstvergroting te laten doen maar heb hierover ook al veel getwijfeld. Vooral over de kliniek of plastisch chirurg...

Ik heb totaal geen idee waar ik het best zou gaan en waar nu de beste recensies voor gegeven worden.

Het maakt me totaal niet uit waar de kliniek zich bevind maar uiteraard is de prijs wel belangrijk. Ik wil liefst een kleine voorselectie kunnen maken op basis van jullie ervaringen zodat ik niet bij elke kliniek langs moet gaan of het hele land moet doorreizen voor consultaties die ik had kunnen schrappen op voorhand.

Kunnen jullie me hierin even raad geven aub?

Alvast bedankt!

Groetjes van een eeuwige twijfelaar!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ontzettend blij dat ik door dr. Van Onselen geopereerd ben (ACCZ)

@Jilly, als je op de link hieronder klikt, zie je wat iedereen betaald heeft, meeste vrouwen hebben ook getypt wat erbij zat en in het onderschrift van ons kun je lezen waar de kliniek was, bij welke chirurg en hoeveel cc.

Gewoon veel rondneuzen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.