Ga naar inhoud

imaginarium2 : 26 november 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Ik ben zaterdag op consult geweest bij dr Verdonck in Brussel voor een borstvergroting.

We zijn tot de conclusie gekomen dat 250 cc - 280 cc voor mij ideaal zou zijn. (ben 165 cm en 52 kg)

Ik had een 80B, maar na mijn zwangerschap is de stevigheid uit mijn borsten :)

Ik had graag jullie input over de verschillende types implantaten (Sebbin, Mentor en Motiva)

Hebben jullie hier ervaring mee en hoe is het resultaat?

Alvast super bedankt!

Groetjes!

Een twijfelaartje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Verdonck geholpen en heb ook sebbin ook voor de hogere projectie ik heb 385 cc.. Dokter Verdonck is een zeer kundige man hij liet mij met het passen zien hoe het zou worden zonder bh in een hempje ik twijfelde heel erg en dacht dat kan nooit achter de spier val veel weg maar hij heb gelijk gehad en ik ben blij ik hem heb vertrouwd.. Volg je gevoel en heel veel succes je ben in goede handen bij hem x kana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben voor de motiva gegaan. Hij heeft ze nog maar net in zijn gamma, maar Verdonck verzekerde dat deze het natuurlijkste zullen zijn, vooral wanneer je bv op je zij gaat liggen. Daarom dat ik deze gekozen heb. Maar op zich zijn ze allemaal goed hoor! Ik denk dat Sebbin iets meer "BAM" is (meer projectie) en mentor/motiva iets natuurlijker zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door hem geholpen maar dan met monobloc extra high profile dus sorry kan er niks over delen,

denk over het algemeen dat het puur om projectie draait & misschien hoe de implantaten aanvoelen, al kan ik me niet heel veel verschil voorstellen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen!

Ik ben zaterdag op consult geweest bij dr Verdonck in Brussel voor een borstvergroting.

We zijn tot de conclusie gekomen dat 250 cc - 280 cc voor mij ideaal zou zijn. (ben 165 cm en 52 kg)

Ik had een 80B, maar na mijn zwangerschap is de stevigheid uit mijn borsten :)

Ik had graag jullie input over de verschillende types implantaten (Sebbin, Mentor en Motiva)

Hebben jullie hier ervaring mee en hoe is het resultaat?

Alvast super bedankt!

Groetjes!

Een twijfelaartje :)

en welke ga je nu kiezen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.