Ga naar inhoud

2de dag PO, en branderig gevoel met kleine steekjes, is dat normaal?


Aanbevolen berichten

Hey dames,

weet dat het misschien nog wat vroeg is en dat dat er toch wel bijhoort misschien maar wou het toch nog eens even vragen aan jullie en of jullie dat misschien ook hebben ervaren?

Ik heb een ontzettend branderig gevoel in mijn borsten , vooral de linker,

ben de 2de dag PO , voel mij voor de rest al vrij goed(doet uiteraard nog wel pijn he) maar ging daarstraks terug wat in mijn zetel hangen en daar kreeg ik mij een enorme branderige steek terhoogte van mijn linkertepel.

Net Scheurtjes precies maar dan vuurheet precies ( hoop dat ik dit een beetje juist kan omschrijven...)

Ik ben op het moment nog ingetaped (zo'n plakverband) ,is het misschien dat wat trekt ?

Iemand ervaring mee ?

Ik dank je alvast de respons...

liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn.

Ik vind het vrij normaal die branderige gevoel in je boorsten hoor, jij bent pas geopereerd geweest en,nu eerste dagen voel je eigenlijk van alles, branderige gevoel/tintellinge handen/pijn scheutten ezv...wacko.gif uit mijn eigen ervaring is nog niet de reden om je zorgen te maken hoor.wink.gif

Het eerste paar dagen zijn eigenlijk de ergste...maar met de loop van de tijd zal het steeds minder worden smile.gif

Ben benieuwd wat de andere meiden erover vinden6.gif

Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ook deze week geopereerd en ben nog ingepakt; ik haat het, die plakband.

Ik heb ook dit gevoel en vroeg me ook af of het normaal was.

Voel op verschillende plaatsen pijn in m'n borst, plaatsen die niet bij het sneetje zitten .

hopelijk gaat dit idd over met de tijd.

duimen maar voor elkaar!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je romashka ,

hehe , dacht als ik nie opas ontploffen ze seffes 18.gif

ja maak mij wat te snel zorgen , staan ook zo gespannen ik had al schrik dat ik misschien teveel onder mijn vel had laten steken dan ik aankon ... ? Dat zou de PC dan toch wel weten he ahaha ...

ndg ben blij dat je dat ook hebt hahaha stout van mij , nee nee is een grapje he , maar nu weet ik wel dat dit heel erg normaal is ...

Is vervelend he hoop ook dat dit maar snel over gaat , duimen maar !

Dank je 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo robijn,

ik ben nu 9 dagen po,en ik moet zeggen dat ik ook overal pijn had en soms nog heb behalve op de sneetjes.

ik ben zelf maar één dag ingeteept en kreg daarna een sport bh .

waar ik nu nog wel last van heb zijn de zijkanten onder de oksels waarje bh zit.maar alle dagen gaat het wel een klein beetje beter.

ik wens je een spoedig herstel toe.

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jana,

ik heb je topic verplaatst naar het vragenhoekje.

alles staat onder een gigantische spanning zo'n 2 dagen na je vergroting, het is dus zeker niet raar dat je een branderig gevoel hebt. ik heb hier ook veel last van gehad. ben na een dikke week po begonnen met voorzichtig wassen en heel voorzichtig beetje bodylotion te smeren, beetje koelen zeg maar :)

maar jij kunt zo te lezen nog niet zoveel, even je tijd uitzitten zeg maar...die plakband is geen pretje

als het ondraaglijk wordt zou ik de kliniek bellen om te vragen of je hem wat losser mag doen

in ieder geval veel sterkte, dit zijn echt de allerzwaarste dagen, moet je ff doorheen

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

branderig gevoel,komt van oprekking van je huid,en die moet je nu goed vettig houdem,door middel van een lekkere huidolie,en of hydraterende creme,vooral na het douchen,maar zoiezo 2x daags,zal wonderen verichten,geloof me,en zo voorkom je ook scheurtjes in je huid.

idd de eerste paar dagen zijn het ergst,als je die doorstaan hebt,heb je ergste gehad :6: ff door de zure appel bijten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jana ,

Nog even geduld dus , dank je , jij ook een fijn herstel verder he !

Hoi Kaat ,

ik heb al eens ergens gelezen dat Dr Damen niet voor te lachen is als het gaat om het verband wat losser te doen ... Tja vraag me eigenlijk wel af waarom de één met een onbeweeglijke plakverband werkt en de ander met een sportbh, dat is een vraagje die ik hem zelf eens kan stellen, hij zal er zijn reden wel voor hebben ?

Kan niet wachten tot het eraf is denk dat een douche ook al heel wat kan verlichten... dank je , idd , nog ff doorbijten haha , ben wel al heel wat geruster ;)

Hoi moontje,

Nog een weekje dan kan ik beginnen te smeren ! thanks for the tip ;)

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moontje , ben nog helemaal ingetaped met zo'n plakverband, enkel een spleetje waar mijn tepels dan doorkomen is vrij ...

Heb daarstraks nu wel al enkel in dat spleetje wat bodylotion gesmeerd hihi , kan dat toch al niet uitdrogen rolleyes.gif .

Donderdag mag het eraf , dus nog ff ... ik kijk ernaar uit , zal een hele verlichting zijn denk ik .

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey robijn

ik ben nu 13 dagen po en heb nog steeds af en toe dat branderige gevoel maar niet echt bij mijn borsten meer nu bij mijn wondjes denk door de hechtingen

die er gelukkig morgen uit mogen

en de eerste 4 dagen zijn ook het ergste van alles maar daarna wordt het echt beter

heb nu al helemaal geen pijn meer alleen van de band die over mijn bh zit en beetje snijd in mijn oksels

ik ben alleen heel bang dat het genezen niet zo goed gaat weet niet waarom denk omdat ik dus echt geen pijn meer voel en al het gevoel heb dat je de hele wereld weer aan kan

weet trouwens iemand hoe je kan merken dat j kapsel vormig krijgt en hoe je kan merken dat je niet te veel krijgt?

nou robijn nog heel veel sterkte met ff de laatste paar moeilijke daagjes je merkt heel snel dat het al veel beter gaat

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet waarom bij een dr. moet je die verband dragen 10 DAGEN ( ik vind dat erg veel) en bij een ander niet of toch niet zo lang.... ik zou graag mijn borsten verzorgen, olie, omdat ik al striemen had...ik heb 330cc in elke borst, achter de spier en andere met meer cc mogen gewoon de sportbh gebruiken :wacko::blink:

De reden...dat zou ik willen weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.