Ga naar inhoud

Borstplooi verlagen Dr Nio


Aanbevolen berichten

Dames daar ben ik weer...

Ik zit met vragen vragen vragen... Nog effe dan kan ik me afspraak maken voor de ingreep bij Nio.

Door mijn hangtieten moet me borstplooi verlaagd worden om een mooie resultaat te krijgen zonder lift ( ik krijg dus een tweede plooi).

Wie o wie heeft dit moeten doen? hoe snel verdwijnt die dubbelplooi? is het hinderlijk? en valt het erg op? ben je tevreden met resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb het zelf niet gehad, maar heb het wel vaker gezien.

Dit wordt gedaan om je borsten zo goed mogelijk op te kunnen vullen en je tepel zo goed mogelijk op de hoogte van het hoogste/ dikste punt van de prothese te krijgen.

Vaak zie je die plooi nog wel een tijdje (paar weken) maar daarna verdwijnt deze :)

Je ziet er daarna niks meer van.

Alleen bij meiden met een donkerdere huid, dus meer pigment, kan het zijn dat die plooi langer donkerder blijft dan de rest van de borst

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meid.

Dit heeft nio bij mij ook gedaan. Hij zei dat het er in het begin een beetje rommelig uit zou zien. Ik zie nu de oude plooi nog zitten omdat ze nog moeten zakken. De nieuwe plooi moet ook nog in z'n vorm zakken maar ik kan nu al zien dat het mooi word. Zo creëert hij een optische lift (als ik het goed heb).

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt summer!

@ Akachanel: Als je een blanke huid hebt, dan zal je plooi niet donkerder worden. Dat rode is waarschijnlijk van warmte en zo :)

Probeer hem altijd goed droog te maken na het douchen.

Xx

Nee geen blanke huid hier hihihihi ja zal wel door de warmte zijn ach ja we zien wel. Bedankt in iedergeval voor je antWoord :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dames ik begin enorm te twijfelen over aantal cc Nio adviseerde 700cc om me hangtieten mooi te vullen maar ik ben bang dat ze straks overdreven groot zijn en dat ik gewoon niet meer naar de hunkemoller kan om die mooie bh's :-( ik heb nu 75/80 B Volgens Nio kom ik straks met 700cc ( dualplane) op 75E uit mag ik echt daar vanuit gaan? Ik wil geen Pamela Anderson boobs het moet natuurlijk blijven.... Hoeveel CC hebben jullie? En wat is je voor en na situatie? De maat bedoel ik

Alvast bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha qua BH kun je het vergeten wat Nio zegt. Ik zit met 825cc op 70H/I en had ervoor A..

Maar qua look zal het meevallen. Hoe is de rest van je lichaam? Ben je heel mager, of normaal postuur etc? Op zich is 700 niet veel als je normale lengte hebt en niet heel tenger gebouwd.

Zelf ben ik klein, maar echt zn zandloper, waardoor ze groot zijn maar in verhouding met mn benen/billen/heupen. Daarnaast maakt hoe je je kleed ook enorm veel uit om dat beeld te versterken of te verzachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha qua BH kun je het vergeten wat Nio zegt. Ik zit met 825cc op 70H/I en had ervoor A..

Maar qua look zal het meevallen. Hoe is de rest van je lichaam? Ben je heel mager, of normaal postuur etc? Op zich is 700 niet veel als je normale lengte hebt en niet heel tenger gebouwd.

Zelf ben ik klein, maar echt zn zandloper, waardoor ze groot zijn maar in verhouding met mn benen/billen/heupen. Daarnaast maakt hoe je je kleed ook enorm veel uit om dat beeld te versterken of te verzachten.

Ik ben 176 cm en weeg 64 kg maat 36/38 zeg maar Halle Berry maar 10cm groter hihihi verder kleed me normaal tot klassiek

Jemig waar koop je je bh's dan? Ben echt bang dat ze straks gigantisch zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dames ik hoop dat mijn titel duidelijk is... Ik weet dat de meeste hier zullen zeggen van vraag het aan je pc maar ik lees liever ervaring van dames die enkel een bv kregen met hangtieten.

ik zit met paar vragen vooral aan dames die langer dan 3 jaar bv hebben gehad met HANGTIETEN!!!

- Hoe lang po?

- Hoeveel CC? 

- Voor de spier/ achter of dualplane?

- zijn ze nog verder gezakt? Ik bedoel hangen ze nu meer dan voor bv?

- als je opnieuw mocht kiezen had je dan alleen bv gehad of toch bv+ lift?

Over 1 maand ga ik onder het mes ik krijg alleen bv en heb enorme hang! Ik zou zeker 10 jaar of meer willen genieten van me boobs dus ik wil niet over 2 jaar spijt hebben omdat ze verder gezakt zijn!!! Het verhaal van @Linf heeft me echt wakker geschud... Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.