Ga naar inhoud

intake afspraak met chirurg word continue verplaatst door Diana Gabriels


mamaaavan2

Aanbevolen berichten

Hoi dames.

Ik ben melanie 27 jaar en mama van 2 meiden.

Ik loop al zolang rond met de gedachten aan een borstvergroting. Gisteren ben ik op eerste consult geweest en 23 maart staat me operatie gepland in amstelveen. Mag pas 6 maanden na je bevalling helaas het liefst ginf ik volgende maand al haha. Ik twijfel tussen 450 en 500 cc... ik ben 1m76 en 69 kilo. Heb van mezelf een kleine c cup op welke cup zou ik uitkomen denken jullie?... ook ben ik benieuwd of er meer dames geholpen zijn door dr schiettecatte en wat jullie ervaringen zijn?. Zie jullie reacties graag tegemoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey,

Aan mij heb je niet zoveel want ik moet nog geopereerd worden en twijfelde zelf tot gisteren ook nog over het aantal cc, hihi. Maar met jouw lengte zou ik toch eerder voor groter dan kleiner gaan. Maar snap je twijfel heel goed! Ik heb zelf ook een kleine 75C en moest met 500cc een sportbh maat 75E meenemen.

Succes iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi dames ,

Me operatie is een maand vervroegd.

Ben best bang maar wil het zoooo graag.

Ik vraag me wel af of welke cup ik uit ga komen, heb zelf gehoord dat dat verschilt per persoon. Ik ga voor 450 of 500 cc. En heb zelf een kleine c cup weet iemand op welke cup ik uit zou komen? Toevallig nog iemand geopereerd door dr schiettecatte? Ik hoop dat me angst weg trekt en dat de pijn na de operatie erg mee gaat vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Gefeliciteerd met je vroegere datum. Voor de operatie hoef je niet bang te wezen hoor :). Ik ben afgelopen februari geholpen door dr schiettecatte en ik heb 425cc gekregen en ik kom uit op een 80D/80E ligt aan de bh . Ik wens je heel veel succes en plezier straks met je nieuwe borsten .

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik had een c en heb 450 cc gekregen. Heb best wel huge tieten nu vind ik zelf maar heb ook billen & benen. Weet nuet hoe jouw postuur is?

Ik ben geopereerd door hupkens in amstelveen 4 dagen geleden. Dat je nerveus bent volkomen logisch maar het is niet nodig achteraf gezien. Super goed lief team en goeie arts dus niet teveel zorgen etc. de pijn was dag 1 het ergst bij mij en met dag 4 kan ik al makeuppen haar kammen etc dus no problems.

Zal uitkomen op een e/f gok ik

Als ik 500 had genomen zeker weten een F

Nu afwachten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nina.

Ik ben erg bang voor de operatie en de pijn er naar. Of dat er complicaties optreden. Welke cup had je van jezelf? En welke maat steun bh moest je nemen? Xxx

Hallo.

De operatie is mij 100% meegevallen heb zo goed als geen pijn gehad alleen ongemak en ziek de eerste dag maar verder dan dat oké. Ik had een a cub en ik zit nu op een 80E van bh alleen zo zien ze er niet uit hoor meer een c cup vind ik zelf. En ik had van steun bh een xl die moest ik hebben .

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1 december geopereerd door schiettecatte in Amstelveen, ik droeg eerst n 75c met veel vulling, en ik mag nu bijna bh's gaan kopen yeeeey..

ik heb dual plane 350 cc gehad, en ik had als steunbh een 80d. Nu is de omvang daarvan wel echt n beetje wijd geworden doordat alle zwelling weg is.

Ik denk dat ik met normale bh's uit ga komen op een 75 d / hele kleine 75 e

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi dames

Ik heb 23 februari me operatie geplant staan in amstelveen bij dr schiettecatte via diana gabriels.

Nou is de intake met schiettecatte al 6x verplaatst. Nu weer van 18 januari naar 11 februari... ik vind dit best vervelend omdat ik graag van te voren me sportbh maat enz wil weten en andere dingen die hij misschien adviseerd ook in huis wil halen... de voorbereidingstijd word gewoon heel kort. Ook ben ik bang dat ze de operatie ook gaan verzetten, me man heeft zn vakantie al geregeld en de opvang voor de kindjes is voor die dag ook al geregeld. Wie heeft dit ook meegemaakt? Heb al gezegd dat ik er niet blij mee ben maar ze kunnen er zogezegd niks aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat vervelend voor je. wat voor reden geven ze dat de afspraak steeds verzet word?

Als ik jou was zou ik even rechtstreeks met de amstelveen kliniek bellen en je situatie uitleggen en om duidelijkheid vragen

vind het niet echt lijken alsof je serieus genomen word

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 keer verplaatst?!? En weet je ook waarom? En dan zo kort op de operatie, dat kan echt niet. Heb je al betaald?

Btw, al die 'verhalen' over Diana ('s kantoor) ik moet eerlijk bekennen dat het niet mijn ervaringen zijn, alle afspraken tot nu toe goed verlopen.

Gelukkig dat het dan ook wel goed gaat.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je contact opnemen met Schiettecatte rechtstreeks en hem melden wat er gebeurt?

Ik heb eigenlijk geen problemen toen gehad bij Diana, maar dat was omdat i met mn grote mond gewoon meteen een gesprek met chirurg heb geeist (straten) en daarna is alles prima verlopen.

Mijn operatie datum is 1x verschoven, wegens een uitvaller mocht ik een dag eerder, had niet gehoeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 keer verplaatst?!? En weet je ook waarom? En dan zo kort op de operatie, dat kan echt niet. Heb je al betaald?

Btw, al die 'verhalen' over Diana ('s kantoor) ik moet eerlijk bekennen dat het niet mijn ervaringen zijn, alle afspraken tot nu toe goed verlopen.

nee ik heb nog niet betaald, nou het is heel raar, gisteren belde ze dat me afsprAak van 22 januari niet Door kon gaan omdat ie extra operatie dag had en geen tijd voor consult, dus ik zeg me afspraak staat 18 januari hoor. (Bevestiging via de mail gehad) oh nou dan is die op congres in het buitenland dus dat gaat ook niet Door. Krijg steeds de afspraken van locatie Barendrecht en locatie Amstelveen zegt dan steeds alles af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, dat meen je niet,dat een afspraak bijv 1 keer verzet word, ja is niet leuk, maar kan gebeuren, maar 6 keer !! Dit is ongehoord !!!

Het is toch niet te geloven dat de planning niet eens op orde is.

Ik raad je echt aan om rechtstreeks te gaan, dan weet je zeker dat je afspraak goed gaat.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat vervelend voor je. wat voor reden geven ze dat de afspraak steeds verzet word?

Als ik jou was zou ik even rechtstreeks met de amstelveen kliniek bellen en je situatie uitleggen en om duidelijkheid vragen

vind het niet echt lijken alsof je serieus genomen word

steeds een andere reden , hij is niet op locatie, hij heeft ok's , hij is op congres. Ze bellen me afspraak af van 22 jan terwijl ik 18 januari een afspraak heb(bevestiging per mail) , als ik dat zeg dan is het ohhh die dag moet ik dan ook afzeggen ... Barendrecht maakt de afspraken en Amstelveen zegt ze af
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, dat meen je niet,dat een afspraak bijv 1 keer verzet word, ja is niet leuk, maar kan gebeuren, maar 6 keer !! Dit is ongehoord !!!

Het is toch niet te geloven dat de planning niet eens op orde is.

Ik raad je echt aan om rechtstreeks te gaan, dan weet je zeker dat je afspraak goed gaat.

xxx

ja is echt vervelend. Weet niet wat ik in huis moet hebben voor maar de operatie, weet de maat van de bh niet die hun adviseren. Erg lastig heb t graag van te voren allemaal op orde
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.