Ga naar inhoud

Dr. D'Hondt


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!!

Ik heb op borstenforum .nl veel positieve verhalen gelezen over dokter D'Hondt, Tongeren. Ben dus erg nieuwsgierig! Nu ligt die website er momenteel af. Lijkt mij een mooi moment om hier een topic te starten over dokter D'Hondt. Wie is bij hem geweest en wat zijn jullie ervaringen, resultaten? Links van foto's?

Liefs,

Sann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben afgelopen donderdag door hem geopereerd: borstlift (zonder prothesen) en ben tot nu toe heel tevreden van hem. Ik ben 2X op voorhand bij hem geweest: 1ste maal legde hij de technische kant van de zaak uit en liet hij mij de mogelijkheden weten: maar bleef wel nogal op de vlakte (of ik nu best met of zonder prothesen nam). Bij het tweede consult deelde ik hem mee dat ik toch zonder wou en toen zei hij dat dat het beste voor mij was (tenminste als ik het niet erg vond dat ik iets kleinere borsten zou hebben). Ook voor en na de operatie was hij heel zorgzaam en vriendelijk (de rest van het team trouwens ook). Eergisteren had ik een blaar die in de tape bleef hangen. Ik heb toen naar hem gebeld: zijn vrouw heeft me toen geinformeerd dat hij me binnen de 2 uur zou terugbellen en dat heeft hij toen ook gedaan. Morgenavond moet ik terug naar hem voor het verwijderen van de tape (eerst :wacko: dan :32: en dan zal ik de eerste keer naar mijn nieuwe aanwinsten kunnen kijken :P .

Ben dus nog maar 1 week PO, maar tot hiertoe heel tevreden over hem!

Groetjes

Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Els,

Ik ben vrijdag door dokter d'hondt geopereerd (borstvergroting). Ik vind hem een geweldige pc, hij is heel aardig stelt je op je gemak. Ook zijn vrouw is heel lief en zorgzaam!

Mijn dagen na de operatie zijn bijna pijnloos verlopen dus ik ben heel tevreden en donderdag gaat mijn tape eraf!! spannend!!

groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo L,

Bij mij ging de tape er ook af afgelopen donderdag (toen jij je BV had gehad), maar helaas mocht ik van hem nog niet naar het resultaat kijken. Ik lag neer op een bed. Hij heeft er toen bij mij een waterondoorlatende tape over gedaan en toen heb ik eventjes in de spiegel mogen kijken. Veel was er niet te zien, maar toch wel duidelijk dat ze niet meer hangen :blush:

Mijn man heeft ze wel gezien (in liggende positie) en hij zei dat de littekens zo mooi recht en fijn waren (is ook belangrijk vind ik). Nu vrijdag mag ik terug naar hem voor de knoopjes aan de buitenkant af te knippen en dan mag ik wel kijken. Joehoe :P

Mijn herstel gaat heel vlot. Ik ben zelfs zaterdag al gaan winkelen. Enkel jeukt het overal, maar dat hoor erbij zeker.

Groetjes

Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey L,

Zijn de prothesen bij jou onder de borstspier geplaatst?

Ik lees voornamelijk dat Dr. D'Hondt anatomische prothesen onder de borstspier plaatst (gezien op zijn website bij de foto's en op borstenforum .nl).

Heeft hij het bijvoorbeeld ook gehad over dual plane/split pocket?

Fijn dat je trouwens amper pijn hebt gehad!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey sann,

Hij vind persoonlijk onder de spier het beste, maar ik wilde dit ook heel graag. Als jij het anders wil doet hij dat ook. Hij is wel niet zo weg van voor de borstspier, maar als je bij hem op gesprek zou gaan legt hij je dat allemaal uit. Ook als je ronde protheses zou willen zou hij dat ook doen, alleen zijn voorkeur gaat uit naar de anatomische, vanwege hun natuurlijke vorm.

Groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies!! Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar anatomisch en onder de spier (naar wat ik heb gelezen, gezien heb op foto's en waarvan ik denk dat 't beste bij mij past). Maar tegenwoordig lees je ook meer over dual plane/split pocket (die de voordelen van onder en boven de spier zou combineren). Dus vandaar dat ik 't mij afvroeg of Dr. D'Hondt dat ook zou doen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne,

Ik ben ook een tevreden klant van Dr. D'Hondt.

Heb op 14 februari een borstvergroting laten doen bij hem.

Moet zeggen dat ik enorm blij ben met het resultaat, had niet mooier durven dromen.

Heb er nog geen seconde spijt van dat ik het heb laten doen...

Jammer dat het andere borstenforum weer plat ligt, daar vind je redelijk wat ervaringstopics terug van vrouwen die ook tevreden zijn over Dr. D'Hondt zijn werk.

Wanneer denk je ongeveer een BV willen te laten doen?

Moet je nog lang studeren?

Lieve groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ike,

Wat leuk je hier weer tegen te komen!!! :D

Hoe gaat het met je?

Met mij gaat het heel goed, hoewel het herstel nu wel heel langzaam gaat. Ik heb nog af en toe een minder nachtje

en ik durf nog niet naar de yoga, dan hang je namelijk ook regelmatig op je armen te steunen en ben bang dat dat

toch een beetje pijnlijk gaat zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Ook van de partij zie ik :-)

Die andere site hangt me de keel uit grrrr :angry: hihi

Ben blij dat alles goed gaat met je, met mij ook!!

Heb nog wat liggen sukkelen met mijn re-borst, ben dan vorige week nog voor de laatste keer op consult geweest bij Dr. D'Hondt. Hij raadde me aan om toch nog voor alle zekerheid mijn sportbeha te dragen gedurende 2 weken.

Dit doe ik dan ook.. En sinds een paar dagen heb ik er eigenlijk geen last meer van. Ze doen het allebei heel goed.

Ik pas ook nog altijd wel op met wat ik doe. Volledig op je armen steunen lijkt me ook nog niet zo n goed idee :-)

Heb je al veel behaatjes gekocht?

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben ook van de partij hier! ;)

Wat fijn dat het met jou ook goed gaat en ze zien er echt super uit! :D

Ik heb met 5 weken een weekje zonder sportbh geslapen, dat beviel in het begin heel goed, maar ineens ging ik slecht slapen en angstig zijn voor m'n borsten. Dus nu slaap ik maar weer eventjes mèt! Overdag helemaal geen behoefte aan de sport-bh, ben blij dat ik nu gewone aankan. Ik heb er inmiddels heel wat in verschillende maten, verschilt nl. toch wel per merk. Heb één 75C (die ik nog pas dan, de rest die ik in 75C had gekocht pas ik niet meer sinds het indalen van de boobs), drie 75D's en zelfs een 70E! :3:

Ik heb pas 7-5 mijn laatste controle, dan ben ik 13 weken po, ben benieuwd wat de PC ervan vindt! Waarschijnlijk ga ik pas begin mei weer naar de yoga, toch nog maar even rustig aan doen voor de zekerheid!

Ga je nog een eigen topic aanmaken?

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Boobies

Jongens pas op maar anatomische protheses!!

Iets wat mij nooit is verteld is dat een anatomische kan draaien wat ik nu heb.. Komt heel weinig voor maar ja het is mij overkomen kan het dus ook iemand anders overkomen.. Denk er echt goed overna.. Mijn onderkant zit nu van boven en andersom.. Dus ik heb vanboven een bobbel en vanonder plat.. Echt verschrikkelijk.. Ik ben een paar dagen geleden gaan slapen zonder bh werd wakker en zag dit! Ben in tranen uitgebarsten! Ik heb ze pas 2 maanden.. Mijn plastische chirurg had het zelfs nog nooit gezien!! Nu moet ik WEEER een borstvergroting betalen! Dus hou t in je achterhoofd.. Je weet maar nooit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dokter d'Hondt heeft dit allemaal uitgelegd. Hij zei als nadeel bij de anatomische is het draaien, maar dit komt in principe niet veel voor. Hoelang heeft jou pc je aangeraden om te slapen met een bh?

groetjes L

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.