Ga naar inhoud

Ladydragon : 6 augustus 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben natuurlijk geen expert of chirurg maar in mijn ogen klopt het niet.het lijkt alsof de pocket veel te groot is, de prothese verschuift echt te veel. Voor je naar je eigen arts gaat misschien nog even bij een nwe arts voor een SO.

Gewoon als bevestiging...

Ben heel benieuwd wat de artsen zeggen. Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ja ik kan niet zeker zeggen hoe het er bij mij uit ziet, bij mij is het namelijk zo dat hij juist meer naar binnen beweegt vanplaats naar buiten.. dat de tiet alsware ineens op de verkeerde plek zit en dat ziet er ook heel raar uit vind ik persoonlijk..

ben benieuwd wat je pc gaat zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle fotos plus mail gestuurd en mocht mijn afspraak vervroegen...wat ik nu ga doen!Ik vraag mij af of dit echt komt door andere richtlijnen doe ik kreeg...moest direct ellebogen boven het hoofd doen en mocht snel een gewone bh....Links alles zit en voelt bij mij perfect...ben dus erg benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend bij de pc geweest die vertelde dat het knappende geluid een opgerekt litteken is dat litteken voelt ook zachter dan rechts. Hij zei doe rechts hetzelfde als wat je met links hebt gedaan en dan zijn ze weer gelijk en help je het laatste stukje indalen van de tiet. Het schuivende gevoel was normaal omdat hij net goed is ingedaald en dat het nu weer wat vaster gaat zitten. Moet ook zeggen dat ik sinds oud en nieuw het niet meer voel bewegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend bij de pc geweest die vertelde dat het knappende geluid een opgerekt litteken is dat litteken voelt ook zachter dan rechts. Hij zei doe rechts hetzelfde als wat je met links hebt gedaan en dan zijn ze weer gelijk en help je het laatste stukje indalen van de tiet. Het schuivende gevoel was normaal omdat hij net goed is ingedaald en dat het nu weer wat vaster gaat zitten. Moet ook zeggen dat ik sinds oud en nieuw het niet meer voel bewegen

Dat is dat prettig om te horen. Ik moet zeggen dat ook bij mij het gevoel een stuk minder is geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.