Ga naar inhoud

djinnie : 10 december 2015 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben thuis van ongeveer half 2 en ik moet zeggen...ik voel me geweldig!

Aan de zijkant wat spierpijn, maar niet om van te kreunen. Echt wel heel goed te doen.

Ik heb nu 330cc aan beide kanten achter de spier, hoog geplaatst en ben al even gaan piepen en waauuuuuuuwwww...wat ziet dat er al goed uit. Gespannen, maar ja....das normaal hé.

Ik hoop echt dat ik morgen ook nog zo ben. Had veel meer pijn en last verwacht. Moet echt opletten met wat ik doe.

Ik mag zelfs op mijn zij slapen. Mag me dagelijks 3 minuutjes douchen, maar moet de sportbeha wel 6 weken dag en nacht aandoen. Zo zou ik een mooier resultaat krijgen dus dat gaan we maar doen, maar voor nieuwjaar mag ik wel iets gewoon aandoen dus daar ga ik volgende week als alles nog goed is voor shoppen.

Ga wel mooi mijn antibiotica en pijnstilling nemen. We gaan het ook niet zoeken hé :-)

En ik moet zeggen...de verpleging en dokters en ontvangst in de welnesskliniek...ongeloofelijk. Echt supertevreden van. Zo lieve mensen en echt bezorgd. Superfijn!!!

Ik hou jullie op de hoogte :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lucky you

Ik had vreselijkk veel pijn eerste 3 dagen

Het gaat nu wel goed morgen ben ik 2 weken p. O

Ook bij het wellness kliniek bij dr van zele

Maar ik slaap nog steeds op mijn rug zuchtt!!

Maar zodra ik buiten ben krijg ik spierpijn ik denk dat het door de kou kom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik te vroeg gejuicht heb. Slapen gaat, maar voor een paar uurtjes en dan voel ik toch de spieren wat meer trekken.

Nu ja...ik ben opgestaan en nog een pijnstiller genomen en straks nog eens proberen wat te slapen. Ben nu toch lekker thuis en kan slapen wanneer ik wil.

Wat ik wel 'raar' vindt...ik had echt gezegd dat ik het absoluut niet mooi vindt als borsten hangen dus werd er gekozen om de protheses hoog te plaatsen, maar nu staan ze precies net iets te hoog...Zou het nog zakken? Moet niet zo héél veel zijn, maar toch nog een beetje....

Maar voor de rest héél blij. Al eens een topje aangetrokken en amaai...voor het eerst in mijn leven vind ik dat het ook écht past. Ook als ik me buk valt dat topje niet open (vroeger wel en dan zag je zelfs met bh mijn borsten...) Nu dus niet meer. Oh wat gaat shoppen zooooo leuk worden. Alle BH's de deur uit en héél veel nieuwe setjes kopen. Gelukkig is het bijna solden hihi...kan ik me nog wat extra laten gaan.

Ik heb er jaren van gedroomd en amaai...dit is echt zoooo een grote droom die uitgekomen is....ik ben zo ontzettend gelukkig!

Nog niemand die het weet dus wel benieuwd naar de reacties. Ga er ook niets van zeggen als zij niets zeggen, want mijn familie/vriendenkring is nogal 'conservatief' op dat vlak, maar ja....het interesseert me totaal niet. Enkel mijn oudste dochter (18jaar) en oudste zoon (16jaar) weten het....de dochter was dadelijk enthousiast en ja...een gast van 16 jaar zegt er niet veel van hé...toch zeker niet tegen zijn moeder. Hij was echt verlegen. Zo is ie normaal gezien nooit hahahaha

De jongste kinderen weten dat ik geopereerd ben en dat ik niet mag heffen en ze voorzichtig met me moeten zijn, maar die zien nog geen verschil. Maar goed of ze gingen het aan iedereen op school vertellen en op 1 dag tijd zou het heel het dorp rondzijn hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik te vroeg gejuicht heb. Slapen gaat, maar voor een paar uurtjes en dan voel ik toch de spieren wat meer trekken.

Nu ja...ik ben opgestaan en nog een pijnstiller genomen en straks nog eens proberen wat te slapen. Ben nu toch lekker thuis en kan slapen wanneer ik wil.

Wat ik wel 'raar' vindt...ik had echt gezegd dat ik het absoluut niet mooi vindt als borsten hangen dus werd er gekozen om de protheses hoog te plaatsen, maar nu staan ze precies net iets te hoog...Zou het nog zakken? Moet niet zo héél veel zijn, maar toch nog een beetje....

Maar voor de rest héél blij. Al eens een topje aangetrokken en amaai...voor het eerst in mijn leven vind ik dat het ook écht past. Ook als ik me buk valt dat topje niet open (vroeger wel en dan zag je zelfs met bh mijn borsten...) Nu dus niet meer. Oh wat gaat shoppen zooooo leuk worden. Alle BH's de deur uit en héél veel nieuwe setjes kopen. Gelukkig is het bijna solden hihi...kan ik me nog wat extra laten gaan.

Ik heb er jaren van gedroomd en amaai...dit is echt zoooo een grote droom die uitgekomen is....ik ben zo ontzettend gelukkig!

Nog niemand die het weet dus wel benieuwd naar de reacties. Ga er ook niets van zeggen als zij niets zeggen, want mijn familie/vriendenkring is nogal 'conservatief' op dat vlak, maar ja....het interesseert me totaal niet. Enkel mijn oudste dochter (18jaar) en oudste zoon (16jaar) weten het....de dochter was dadelijk enthousiast en ja...een gast van 16 jaar zegt er niet veel van hé...toch zeker niet tegen zijn moeder. Hij was echt verlegen. Zo is ie normaal gezien nooit hahahaha

De jongste kinderen weten dat ik geopereerd ben en dat ik niet mag heffen en ze voorzichtig met me moeten zijn, maar die zien nog geen verschil. Maar goed of ze gingen het aan iedereen op school vertellen en op 1 dag tijd zou het heel het dorp rondzijn hihi.

Ik ga er vanuit dat dat gewoon nog zakt hoor,heb je ze achter de spier?

en ik had wel pijn in het begin maar bij mij kwam de klap pas s'avonds laat (en de 6 dagen erna hahah)

een fijn herstel gewenst!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gefeliciteerd met je boobies.

Inderdaad even goed op tijd je pijnstilling innemen, de eerste dagen is het even doorbijten.

Dat je borsten nog vrij hoog zitten is heel normaal hoor,er zit ook nog heel veel vocht,maar in de komende 6 weken gaan ze geleidelijk indalen, er gaat dus nog heel veel veranderen.

Maak 1 keer per week foto's zo kun je het verschil heel goed bijhouden.

Pas ook de eerste weken op met bukken/voorover buigen, dit valt eigenlijk ook onder de regels van dingen wat je niet mag doen.

En verder goed je rust pakken, en met slapen eventueel een beetje inbouwen tussen de kussens, en ook een kussen onder je knie holtes, over het algemeen ligt dat net iets comfortabeler.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor de reacties.

Bukken enzo beperk ik tot een minimum. Ik betrap er me wel op dat ik ze dan vasthou haha.

De pijn valt mee. Neem mijn pijnstilling goed in en dan lukt het wel. Enkel als ik gaan liggen ben en opsta dan zijn de spieren echt wel stijf, maar het trekt wel redelijk snel weg.

Ik heb geluk dat ik een boxspring heb die ik in de hoogte kan verstellen en dénk dat ik nu wel weet hoe het het beste staat voor het meeste gemak. Ook lekker makkelijk met opstaan; Gewoon het bed omhoog en je kan er zo uit zonder te forceren.

In ieder geval....het is élk greintje pijn en ongemak waard!!!! Hier heb ik jaren op gewacht en ben zoo gelukkig....dit raadt ik iedere vrouw aan die vindt haar vrouwelijkheid kwijt te zijn en niet tevreden is met zichzelf.

Mijn vriend zei gisteren...zolang je maar niet verslaafd geraakt aan plastische chirurgie. Haha. Maar zover is het nog lang niet...tot de rimpels véél te erg worden of mijn oogleden beginnen te hangen ofzo...dan mogen ze van mij dat ook wel in orde brengen, maar ik hoop dat dat nog héél veel jaren duurt :-)

Is er eigenlijk iemand die onder de zonnebank gaat? Ik heb gelezen 3 maanden niet en dan nog oppassen en heel goed de littekens insmeren...

Het is zo dat ik héél veel spierlast in mijn rug, schouders en nek heb en af en toe een zonnebank doet zoo ontzettend goed (en het staat natuurlijk ook wel mooi :-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja...ze zijn bij mij achter de spier geplaatst. Ik had echt een leeg zakje en er zit in wat er in kon...meer ging gewoon niet, maar het moest ook niet..nu is het al ietsje groter dan ik gedacht had en het mag zo blijven, maar als het wat afneemt is het ook niet erg.... Moest zelfs een mc Donalds dieet volgen van de pc omdat er eigenlijk geen of toch heel weinig vetweefsel is, maar dat heb ik maar niet gevolgd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het bukken inderdaad zoveel mogelijk te beperken, en liever helemaal niet doen, precies, je houd ze vast, doen we volgens mij allemaal.

Zonnebank mag na 6 weken en dan het liefst de littekens insmeren met een factor 50 en afdekken.

Dat is ideaal als je je bed kunt verstellen, en wat je zegt, een stuk makkelijker om je bed uit te komen, alhoewel het een goede buikspier oefening is :6:

De zwelling gaat zeker nog afnemen, maar super dat je zo tevreden bent, daar doen we het tenslotte voor.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn nu4 dagen PO en er is al veel veranderd.

Qua pijn is het te doen. Ik moet de ibuprofen sowieso 10 dagen nemen dus dat doe ik ook (een ontsteking kan ik wel missen).

De plakkers heb ik eraf gedaan en andere erop gedaan. Amaai zeg....zooo jeuken...niet normaal. Blijkbaar verdraag ik ze toch zo goed niet.

Elke dag doe ik de sportbeha een 5 minuutjes uit en pff dat is zooo een opluchting. Vooral onder mijn borsten. Daar spant die beha toch wel erg en je ziet ook zo waar hij gezeten heeft en jeuken...niet normaal. Overal eigenlijk. Zal wel een teken zijn dat het geneest zeker?

Ze zijn ook precies al ietsjes gezakt en zien er gewoon beter en beter uit.

Mijn vriend vindt het wel grappig. Mijn tepels waren zo een klein beetje naar binnen getrokken en nu staan ze dus helemaal naar buiten. Dat is voor hem wel even wennen, maar ik denk dat hij het allemaal wel heel leuk vindt ondertussen. Mijn persoonlijke verpleger haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag (8dagen PO) hield ik de jeuk niet meer uit. Het was echt van de plakkers. Ik heb de pc gebeld en ik mocht ze ervan af doen!!!! Een hélé opluchting en nu kon ik mijn sneetjes ook eens zien en amaai zeg....ik had er zo schrik van, maar als ik gewoon sta zie je nu al totaal niets meer van de sneetjes en zelfs als je er echt op kijkt zijn ze echt klein en zie je er heel weinig van!!

Nu beginnen die natuurlijk te jeuken, maar dat is uit te houden. Dat is aan het genezen. Ik mag ook dagelijks mijn sportbeha een uurtje of 2 uitdoen en amaai zeg...wat een zaligheid!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja...ik vind het gevoel aan mijn tepels echt vreselijk. Dat is nu het énige wat ik vreselijk vind. De eerste 2 dagen waren ze compleet gevoelloos, maar toen kwam het gevoel terug en amaai zeg...wat doen die pijn!! Ik heb zwangerschappen achter de rug en dan doen je tepels en borsten pijn, maar hoe die tepels nu voelen...dat heb ik nog nooooit meegemaakt. Ik hoop wel dat dat weer goed komt...mijne vriend mag er nog niet naar kijken of ze doen al pijn haha.

Voor de rest zien de nieuwe meisjes er echt wel goed uit. Ze biljven mooi gelijk en worden ook zachter. Ze moeten denk ik nog wel een beetje zakken, maar het gaat de goede weg op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.