Ga naar inhoud

Cold feet nu bv dichter bij komt


Aanbevolen berichten

Ik wil dit al zolang en zolang kijk ik er al naar uit.. En Nude bv bijna voor de deur staat begin ik toch ergens wat angstig en twijfels te krijgen. Wat nou als het misloopt of dat het niet bij me past. Ik wil dit al zo lang en nu het bijna zo ver is krabbel ik terug en hou ik et niet meer van de zenuwen. En denk ik is dit wel de juiste beslissing

Zijn er dames die dit ook hadden en hoe gingen jullie daar mee om

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was ook aan het twijfelen toen het dichtbij kwam, maar ik ben zoooo blij nu! Laat het over je heen komen Nipje! En vertrouw op de kunde van je arts en wij zijn er om je weer op te beuren! ;) komt helemaal goed meid! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook. Telkens als ik voor de spiegel sta word ik enorm verdrietig en weet ik weer waarom ik een bv wil, maar de volgende dag bekruipt ook mij dat stemmetje van wat als....... En wat doe je jezelf aan, maar dan sta ik weer voor de spiegel en dan weet ik het waarom ik het doe... Het zal erbij horen. Ik kjjk nog t meeste op tegen na die tijd. Ik heb een 2 kids waarvan 1 dan 8mnd... Mijn god hoe ga ik dat doen... Ik ben nogal van alles zelf doen, moeilijk uit handen kunnen geven, een man met een zware baan en dan is 6 wk lang niks doen geen kattepis dus...... Hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties. Geeft me enigzins toch weer een opkikker!

Ik ben volgende week donderdag aan de beurt hoe dichter et komt hoe meer rillingen ik er van krijg. Ik ga bij nio en we zijn uiteindelijk op 400cc gekomen

Ik heb ook twee kleintjes een van net 1 jaar en een van drie. Ook ik heb er moeite mee om taken uit handen te geven dus dat gaat leuk worden haha

Kijk er heel erg naar uitkijk(positief resultaat) maar ik ben ontzettend zenuwachtig en ben ik er echt de hele dag mee bezig in m'n hoofd hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook het zelfde!

Eerst heel zeker van mijn zaak..

En de laatste week kreeg ik echt de kriebels.

Moet ik het wel doen? Stel het gaat fout?

Neee ik ga er gewoon voor!

Dag erna dacht ik weer precies het zelfde!

Totdat ik onder de narcose ging

Dacht ik... Omg moet ik het wel

Doen?...

En nu 6 weken later... Super blij dat ik het gedaan heb!

Alvast heel veel succes!

En denk dat iedereen die twijfel wel een beetje heeft.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit geopereerd geweest en vond dit dus best spannend. Maar had zoveel vertrouwen in mijn PC dus ging relax ernaar toe totdat ik de operatiekamer inreed en de armbeugels zag...effe gebedje gedaan..en toen zag ik Nio weer met een glimlach! Werd daarna weer relax. En jaaahhh de boobs zijn het me waard geweest! Een bv is ook best bijzonder als je er effe bij stilstaat, de voorbereiding, operatie en herstel. Deze gevoelens horen er bij!

Succes straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar hoor, Nipje!

Maar je doet het voor een goed doel, namelijk: jezelf! :38:

Ik zat ook heel veel te twijfelen over de hoeveelheid cc's en ben gewoon voor de maximale hoeveelheid gegaan die Nio mij had aangeraden.

Gewoon blindelings vertrouwen op zijn expertise! Hij heeft er voor gestudeerd en heel veel ervaring! :35:

Nog eventjes geduld en je hebt je droomboobs :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check! Zowel op de cold feet als afvragen hoe ik het straks ga doen met mijn 2 kindjes waarvan de jongste dan 8 maanden is. Zal vast even afzien zijn, maar dan bedenk ik me dat het ook goedgekomen is met 2 bevallingen, alleen dan nu zonder kraamzorg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het ook hoor. Aan de ene kant kijk ik er zo naar uit en hebben 3 weken nog nooit zo lang geduurd, maar de zorgen over het herstel zijn er ook om dezelfde redenen als jullie; 2 kinderen en lichte controlefreak. En vandaag flitst het dan ook ineens door mijn hoofd; is 500 cc niet teveel en te groot, gaat het wel bij me passen.

Gelukkig overheerst de blijdschap maar kan me voorstellen dat je meer gaat nadenken als de datum dichterbij komt!

Maar lekker over je heen laten komen denk ik, je weet waar je het voor doet, want deze beslissing is er niet zomaar gekomen toch? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren bij Nio geweest.

En jullie hoeven je echt nergens zorgen over te maken. Zijn allemaal super lieve mensen die daar werken en Nio zelf is natuurlijk ook top. Maar die zie je alleen maar tijdens het aftekenen en op de O.K.

Na de operatie krijg je lang genoeg de tijd om bij te komen. En hoef je pas naar huis wanneer jij denkt dat je er klaar voor bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check! Zowel op de cold feet als afvragen hoe ik het straks ga doen met mijn 2 kindjes waarvan de jongste dan 8 maanden is. Zal vast even afzien zijn, maar dan bedenk ik me dat het ook goedgekomen is met 2 bevallingen, alleen dan nu zonder kraamzorg

Enig idee hoe je de kleine van 8mnd 6 weken niet gaat tillen?? Tips zijn nl welkom want ik zit in t zelfde schuitje straks :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.