Ga naar inhoud

Bijna 2 jaar na de laatste hersteloperatie.


Aanbevolen berichten

Hoi hoi Allemaal,

Na zeer lange tijd ben ik weer eens aanwezig op het forum.

Direct komen er ook wat vragen links en rechts.

In het kort zal ik even vertellen.

Mijn allereerste operatie heb ik laten doen door Dr Danau bij de mediclinic.

Dit was niet helemaal goed gegaan en na een paar maanden onderging ik bij hem een hersteloperatie.

Om alles in order te maken zou hij een extra spie uit 1 borst verwijderen en een andere prothese plaatsen.

Uiteraard hadden wij afgesproken welke prothese dit zou zijn, gelijk na de operatie heb gemeld dat dit niet goed was gegaan.

In eerste instantie beweerde hij dat hij het wel goed had gedaan maar uiteindelijk bleek toch dat er niet goed gecontroleerd was en er idd de verkeerde prothese geplaatst was.

De PAKBON van zijn bestelling was wel gecontroleerd maar de protheses zelf niet.

Resultaat een double bubble.

Ik heb hem hiervoor verantwoordelijk gesteld en door een onafhankelijk arts ben ik in het gelijk gesteld.

Zij hadden graag gezien dat Dr danau nogmaals de operatie zou doen maar ik heb hen erg duidelijk gemaakt dat ik daar absoluut niets van wilde horen en mocht uiteindelijk zelf een andere arts zoeken om het herstel te doen na goedkeuring van een offerte door de verzekering van Dr Danau.

Dr Demeyere heeft de taak op zich genomen en durfde de operatie aan.

Hij heeft er dan ook voor gezorgd dat het er nu weer netjes uitziet.

Wellicht dat het allemaal mooier en met betere littekens was geweest als hij het gelijk de eerste keer had gedaan maar terugdraaien kan niet dus denk ik wel dat het best haalbare er nu uit is gehaald.

In mijn galerij heb ik een update achtergelaten van foto's bijna 2 jaar na de laatste hersteloperatie.

Nu weten jullie mijn verhaal in het heeeeeeeeeel kort.

Enkele tips....

ook al ben je nog zo enthousiast...ga niet over 1 nacht ijs.

Het aantal cc's zegt eigenlijk maar heel erg weinig.

Vorm en plaats bepalen veel meer.

Ga naar verschillende consults...beter iets verder rijden dan naast de deur en niet tevreden.

Bij vragen...STELLEN!!!! het forum is er om je te helpen....je hoeft het wiel niet meer zelf uit te vinden.

Ondanks de niet 1 nacht ijs...wacht ook geen jaren...je had er al die tijd al plezier van kunnen hebben.

Voor iedereen die nog gaat....Succes!

Groetjes Ik (Guppie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gup!!

Thanks voor je update zeg! Echt leuk voor meiden die nog een keuze moeten maken. Je hebt helemaal gelijk, met alles wat je zegt sla je de spijker op zn kop!!

Jij hebt ook een stel prachttieten, dus je mag met recht trots zijn!

Heb net ook even je foto's bekeken, en ze zijn echt nog even prachtig als 'live' (vind dit stiekem zó leuk om te zeggen he :45: Omdat het zo vreselijk fout klinkt :P )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahah BB....had al op jouw reactie bij de foto gereageerd.

Vanaf de onderkant gezien kan ik zo door bij halloween hoor...die heb ik er snel vanaf gegooid en ga ik ook echt niet plaatsen.

Hoop dat je ze nog vaak 'live' zult zien...dan ben ik vaak ergens waar het goed weer is... :45:

@Thassie

Ik had al zo'n donkerbruin vermoedde vandaar dat ik het heb geschreven.

En ach ja... always look on the bright side of life. ( Toch BB )

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Guppie,

Wat een verschil!! Echt mooi geworden...

En bedankt BB en Guppie voor jullie adviezen,

Ga hier zeker mee verder, vrijdag heb ik een afspraak bij Velthuis kliniek

En wil ook naar dokter Nio, daar lees ik zoveel goeds over..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB.... Echt het nasts...zeker weten :45:

@thassie bij jou is het ook echt super... En ja het forum is leuk, zelfs na lange tijd weg geweest te zijn.

@joyke...slim dat je ook naar nio gaat... Weet zeker dat je een juiste keuze maakt...komt helemaal goed.

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat onwijs goed dat je zo positief gebleven bent. En erg bedankt voor je tips, meiden (zoals ik ) die nog geopereerd moeten worden hebben hier erg veel aan. Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben erg benieuwd naar je boobs.

Ben blij voor je dat je nu het best haalbare hebt. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Fantastisch om te lezen hoe positief je bent na deze tegenvaller! Bedankt voor je tips, ik moet ook nog en is toch fijn om ook deze dingen te kunnen lezen. Ik las dat best_boobie zei dat je nu een mooi stel hebt, dus daar mag je dan nu zeker trots op zijn! Geniet ervan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.