Ga naar inhoud

duinbergen kliniek


Gast ndg

Aanbevolen berichten

Ik liet eergisteren een bv ondergaan in duinbergen kliniek in knokke heist

200cc voor de borstspier. had een a cupje en nu hopelijk een mooie c om toch een natuurlijk effect te behouden.

Voor de consultaties werd ik ontvangen in hun privekliniek maar werd geopereerd in het stedelijk ziekenhuis omdat je onder volledige narcose word gebracht.

Aan de telefoon kreeg ik voldoende informatie om effectief een afspraak te maken, ik en m'n man werden er goed onthaald en kregen de info die we zochtten.éénzelfde prijs éénzelfde protheses. ik was meteen verkocht.

Tot nu toe, best tevreden; een week voor operatie werd ik opgebeld door de secretaresse om te vragen of ik nog vragen had wat ik positief vind.negatief is dat je duidelijk een nr bent. Er moest bij mij een moedervlekje weggehaald worden tegelijk en dit moest toch wel iedere consultatie herhaald worden, dat ze mijn naam nog niet helemaal wist zal ik maar vergeten.

nog geen serieuze klachten dus, maandag mag het verband eraf.

Heb meer zenuwen voor maandag dan voor operatie zelf, khoop echt dat de wonden mooi genezen maar hoopt iedereen dat niet.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.