Guest ndg Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Ik liet eergisteren een bv ondergaan in duinbergen kliniek in knokke heist200cc voor de borstspier. had een a cupje en nu hopelijk een mooie c om toch een natuurlijk effect te behouden.Voor de consultaties werd ik ontvangen in hun privekliniek maar werd geopereerd in het stedelijk ziekenhuis omdat je onder volledige narcose word gebracht.Aan de telefoon kreeg ik voldoende informatie om effectief een afspraak te maken, ik en m'n man werden er goed onthaald en kregen de info die we zochtten.éénzelfde prijs éénzelfde protheses. ik was meteen verkocht.Tot nu toe, best tevreden; een week voor operatie werd ik opgebeld door de secretaresse om te vragen of ik nog vragen had wat ik positief vind.negatief is dat je duidelijk een nr bent. Er moest bij mij een moedervlekje weggehaald worden tegelijk en dit moest toch wel iedere consultatie herhaald worden, dat ze mijn naam nog niet helemaal wist zal ik maar vergeten.nog geen serieuze klachten dus, maandag mag het verband eraf.Heb meer zenuwen voor maandag dan voor operatie zelf, khoop echt dat de wonden mooi genezen maar hoopt iedereen dat niet.groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Ben je er tevreden over? En is het geworden wat je er van had verwacht?Ik ga zelf ook bij Duinbergen Clinic in Knokke maar heb nog m'n twijfels! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 16, 2015 Share Posted February 16, 2015 Dit is een topic uit 2010 en de starter is niet meer actief/ lid op dit forum dus antwoord zul je niet gaan krijgen van haar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.