Ga naar inhoud

400cc rond en op de spier


angel28

Aanbevolen berichten

Ik zou graag foto´s wilen zien van 400cc op de spier.

Ik heb namelijk consult bij van der weij en ik weet dat zijn voorkeur uitgaat naar op de spier.

Wel weet ik dat ik liever rond heb dan anatomisch, ik ben benieuwd of hij me dan ook op de spier aan gaat raden.

Ik dacht namelijk dat op de spier mooier is voor wie al wat meer heeft voor de bv maar zie dat het niet altijd het geval is.

Zijn er hier ook meiden die wel de dual plan methode hebben gekregen bij van der weij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Lorenita wat mooi gedaan! Kun je heel erg trots op zijn. :)

Geen ervaring mee verder, lees lekker mee. Ik vraag me wel af wanneer je precies genoeg weefsel hebt om voor de spier te kunnen? Ik dacht dat dat alleen kon als je al een B had ofzo. :P

Bij mij kon het jammer genoeg niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Lorenita wat mooi gedaan! Kun je heel erg trots op zijn. :)

Geen ervaring mee verder, lees lekker mee. Ik vraag me wel af wanneer je precies genoeg weefsel hebt om voor de spier te kunnen? Ik dacht dat dat alleen kon als je al een B had ofzo. :P

Bij mij kon het jammer genoeg niet...

Bij een plaatsing voor de spier meet een pc de dikte van de huid,dus ook al heb je weinig eigen borstweefsel, maar wel een huid die ong 3 cm dik is kun je een ronde of anatomische prothese voor de spier krijgen, tenzij je een pc treft die fan is van dual plane plaatsing.

In sommige gevallen worden er dan wel eens protheses geplaatst met een hele dunne bovenrand,dit zijn dan wel anatomische Natrelle style 510

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ayyeliki @ Oh echt, nooit geweten. Wel van die Natrelle 510... wilde dat ik eerder op dit forum had gezeten ipv vlak voor de operatie. :44:

Vind voor de spier toch vaak mooier en naar mijn idee vallen ze ook groter dan dual plane.

wist ik een tijd geleden ook niet hoor :6: maar idd hier op het forum word je heel veel wijzer.

maar al met al ben jij nu toch nog wel tevreden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ayyeliki @ Haha ja hoor ik zou ze niet anders willen nu! Maar inderdaad, weer wat geleerd! En misschien voor over tien jaar met een wissel :P

Ik kan niet quoten trouwens... :17:

Nou dat is toch alleen maar super dat je nu niet anders zou willen,wie weet wat ooit bij een wissel je opties zijn,maar voor nu lekker genieten

En hoe bedoel je, je kan niet Quoten? wat gebeurt er dan als je op de Quote knop drukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-11-2015 om 11:22 zei Infinity:

Desert-Rose @ Ja dat is zeker waar. Als ik op quote druk komt er dus niks te staan... geen tekst die ik wil quoten. Super irritant :P

Welke browser gebruik je? want soms met explorer zijn er nog wel eens problemen, het best kun je google chrome gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.