Ga naar inhoud

Soco : 12 november 2015 : Dr. Grabietz : Tweesteden ziekenhuis Tilburg


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Ik ben Soco. Ben 45 jaar en na 4 kinderen ...en flink afvallen... ga ik 12 november onder het mes voor een borstverkleining/borstlift. Waar ik het meeste tegenop zie is na de ok...wat kan ik doen en hoe snel.. Ik woon alleen, ben gescheiden. Ik heb nu 7 maanden een nieuwe vriend, en hij zal me helpen waar het kan. Maar vind het toch vervelend om hulp te vragen. Snappen jullie dat ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Soco ...

Spannend ...een Bvk en lift heb ik ook in 2014 gehad ...en ben er nog steeds erg blij mee .

Ook ik ben behoorlijk wat kilo,s afgevallen ..

Tja ..de eerste 6 weken na de OP moet je toch oppassen dat je niet te veel doet .

Denk aan (zwaar) tillen , ver reiken /strekken ...

Het heeft met name onderhuids de tijd nodig om te herstellen ..en dat is tricky ...want je

voelt je al heel snel weer fit ...

Waar en door wie word je geopereerd ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had graag wat meer ervaringen gelezen, maar kan maar weinig vinden op het internet. Gewoon effe ter geruststelling LOL. Ja echt spannend, vandaag nog effe naar het ziekenhuis, kan ik nig snel wat vragen stellen, het is oo de afdeling plastische chirurgie maar dan bij de verpleegkundige ? Ik heb maar 1 consult bij de chirurg gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verpleegkundige zal wel standaard vragen stellen , over evt medicijn gebruik , ziektes in de familie etc.

En zij kan zeker veel vragen van je beantwoorden .

Veelal word dit ook door consulentes gedaan .

Bij beide consulten ( BVK en BWC) heb ik eerst een gesprek/uitleg met de chirurg gehad .

Verdere vragen werden door de consulente beantwoord .

Op de operatie dag zelf kun je nog de laatste vragen aan de chirurg stellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.