Ga naar inhoud

Julie1988 : 15 juli 2010 : Dr. Bauland : Viasana


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Vandaag mijn consult gehad bij Viasana in Mill bij Dokter Bauland. Echt een goed gevoel over, erg aardige mensen.

Het was allemaal erg persoonlijk, ze namen erg de tijd, dat was fijn. Ik heb gelijk een datum gepland het wordt 6 augustus.

Ik heb gekozen voor een 320CC dualplane met mcghan protheses.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Julie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Juli,welkom

Wat fijn dat je consult goed was,geeft gelijk goed gevoel uiteraard.

is nog ff ver weg augustus,maar wel lekker afleiding wegens de vakantie enzo in aantocht.

wat heb je voor maat van jezelf?

in de gallery staan wat foto,s van me,met 375cc dual plane,anatomische prothesen van mag chan

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Juli,welkom

Wat fijn dat je consult goed was,geeft gelijk goed gevoel uiteraard.

is nog ff ver weg augustus,maar wel lekker afleiding wegens de vakantie enzo in aantocht.

wat heb je voor maat van jezelf?

in de gallery staan wat foto,s van me,met 375cc dual plane,anatomische prothesen van mag chan

greetzz moontje

Hoi Moontje,

Bedankt voor je reactie!!

Ja klopt het duurt nog even maar heb er erg veel zin in!

Ik heb zelf 75A.

Kan je me je ww sturen? Dan kan ik je foto's zien :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,in de gallery kan je er zo inkijken,onder moontje

en me link zal ik even via pb sturen(prive bericht)

ik heb wel een wissle gehad,had eerst 375cc dual plane anatomische mac ghan prothesen

nu 750cc ronde voor de spier mac ghan prothesen.

ik had ook 75A

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

Ik werd vandaag gebeld door de kliniek dat er een extra OK is in gepland. En of ik gebruik wou maken van deze datum.

Eigenlijk zou ik 6 augustus geopereerd worden maar nu al 15 juli!! Over twee weken!

Kan niet wachten, erg veel zin in!

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Julie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hi Julie,begrijp ik het nu goed en ben je dus nu toch al eerder geopereerd?

Hoi hoi!

Ja klopt, ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Ik ben de 15de al geopereerd!

En het is heel goed gegaan en ik ben heel tevreden. Ze zijn nog wel een beetje hard maar dat wordt steeds minder.

Ik zal binnenkort eens wat fotos plaatsen! Afgelopen donderdag zijn mijn knoopjes van mn onderhuids gehechte hechtingen verwijderd. Er was bijna geen litteken aanwezig alleen een dun streepje.

Hoe gaat het met jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh van harte proficiat met je nieuwe aanwinsten alsnog :43::43::43:

fijn dat je ookal van de draadjes afbent,was wel een opluchting zeker,minder trekkerig gevoel nu?

leuk,en ging/gata het slapen en zo al goed?

Dank je! Ben er ook zo blij mee! Klopt minder trekkering, ze beginnen ook al wat zachter. Ik smeer ze goed in en dat is wel fijn. Ik ben blij als ik over 4 weekjes die sport bh uit kan doen.

Het slapen ging ook goed was de eerste dagen door de pijnstillers erg sloom. Ik moet zeggen dat ik het zelfs fijn begin te vinden om op me rug te slapen! Hoelang duurde het bij jou dat ze wat zachter werden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Dank je! Ben er ook zo blij mee! Klopt minder trekkering, ze beginnen ook al wat zachter. Ik smeer ze goed in en dat is wel fijn. Ik ben blij als ik over 4 weekjes die sport bh uit kan doen.

Het slapen ging ook goed was de eerste dagen door de pijnstillers erg sloom. Ik moet zeggen dat ik het zelfs fijn begin te vinden om op me rug te slapen! Hoelang duurde het bij jou dat ze wat zachter werden??

hee julie, ik heb in de zomer ook een bv gepland staan bij dr bauland bij viasana, heb je misschien foto's van voor en na die ik zou mogen bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.