Ga naar inhoud

Snee via oksel plooi? Doet dr nio dit ook?


Aanbevolen berichten

Oké, daar ben ik weer! Hoe dichter m'n datum kom hoe meer ik ga twijfelen en nu over dingen waar ik niet eerder over heb nagedacht.

Ik ging er automatisch van uit dat ik via de borstplooi wilde maar na wat meer gelezen te hebben denk ik toch liever via m'n oksel plooi te willen.

Nu heb ik weinig dames kunnen vinden die dit hebben gedaan en vroeg me af naar ervaringen. Ook vroeg in me af of iemand weet of dr nio deze methode toepast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Het wordt weinig toegepast omdat de PC vanuit de oksel heel slecht zicht heeft waar hij de prothese plaatst.... Om dus onnodige problemen te voorkomen, kiezen veel PC's niet voor deze methode. Er zijn wel enkele PC's nog die het doen, maar weet niet zeker of Nio daarbij hoort.... Misschien moet je hem anders ff mailen :)

Je hebt z'n emailadres hihi

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging er automatisch van uit dat ik via de borstplooi wilde maar na wat meer gelezen te hebben denk ik toch liever via m'n oksel plooi te willen.

Kan zijn dat ik het mis heb, maar zijn via de oksels alleen maar zoutwater prothesen mogelijk? Dit omdat deze na inbrengen pas gevuld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da lijkt mij kei eng!!

En je oksel is ook een gevoel iets..ook vr het herstel enz..brrr ik zou het niet doen.

Heb je 2 gevoelige plaatsen, de borsten en de oksel, anders blijft het gevoelige alleen bij de borsten.

En omdat er tgw zo weinig vr gekozen word zal dit ook wel een reden hebben net xoals via de tepel, lijkt mij nog een ouderwetse methode..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.