mickey Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Zijn er hier ook mensen die de arnicadruppels hebben gebruikt?Hoe lang voor de operatie zijn jullie met de druppels begonnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Famke Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Ik ben 2,5 week voor mijn operatie (maandag a.s.; brrrrrrrrr, zenuwen beginnen op te spelen!) begonnen met Arnica D6 tabletjes. Drie keer per dag 2 tabletjes.Een paar jaar terug heb ik het ook gedaan, voor een ooglidcorrectie en ik moet bekennen dat ik snel blauwe plekken heb, maar toen in een ooghoekje een heel klein beetje blauw/geel/groen ben geweest.Dus ik hoop dat het voor deze ingreep ook goed gaat werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey Posted May 27, 2010 Author Share Posted May 27, 2010 Ik heb ook altijd heel snel blauwe plekken.Dus ik hoop dat ze bij mij ook gaan helpen.Ik heb de druppels.Ik wordt over 18 dagen geopereerd,dus ik kan ze wel gaan slikken nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Famke Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Lijkt mij een goed plan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 ik heb ze ook met beide geslikt. (bv en ooglidcorrectie) en ook met beide nix blauw geweest. ik ben er ook een week of 2 van te voren mee begonnen. kan zeker geen kwaad hoor! succes ermee liefs patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey Posted May 28, 2010 Author Share Posted May 28, 2010 Moet je de druppels in het water doen of eerst de druppels in je mond en daarna wat water? Staat een beetje onduidelijk in de bijsluiter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Famke Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Oe, geen idee. Kun je iets vinden via google? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickey Posted May 29, 2010 Author Share Posted May 29, 2010 Oe, geen idee. Kun je iets vinden via google? Ik doe nu gewoon een klein laagje water in het glas en daar druppel ik de arnicadruppeltjes in. Je moest het ook even in je mond houden stond er in de bijsluiter. Echt lekker is dat niet mar ja het is voor het goede doel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robijn Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Hoi,neem ook de arnica tabletten( alee, kleine bolletjes uit een kokertje )Bij tabletten versta ik altijd iets groters...?Nam er eerst drie per dag , maar toen las ik mijn nota van de kliniek wat beter , daar staat 10 per dag , dus dan 10 per dag .Neem ze wel per drie tegelijk ( en 1 x 4 dan )Kan geen kwaad he toch , is toch homeopathisch ...?gtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts