Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik wil liever niet teveel over mijzelf vertellen ivm privacy redenen.. Maar ik ben een meisje van 21 jaar en heb toen ik 18 werd een borstvergroting gekregen.

Vanaf het begin merkte ik al dat mijn rechterimplantaat los zat, ik kan deze vastpakken en verschuiven onder m'n huid. Als ik op m'n rug lig blijft mijn linkerborst op zijn plek, maar de rechter valt helemaal naar buiten, dit is super lelijk! Ook geeft het een heel rot gevoel als hij wegglijdt, ik moet daarom 24/7 een bh dragen. Ik heb nooit ongelijke borsten gehad, (was gewoon plat vóór de operatie), en nu wel :( ook als ik sta en m'n armen omhoog doe gaat mijn linkerborst mee omhoog, en de rechter blijft dan weer op zn plek hangen omdat die los zit. Wat kan ik doen? Mijn chirurg houdt vol dat er niets aan de hand is en ik blij moet zijn dat ze niet hard geworden zijn.

Ik ben geopereerd in het Spaarne ziekenhuis door dokter Christiano. Op verzoek kan ik foto's mailen, want ik weet echt ff niet meer wat ik moet doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meid

Dit is idd niet hoe het hoort te zijn

hoe zijn de protheses geplaatst, heb je voor de spier of dual plane?

als jouw pc blijft zeggen dat dit allemaal normaal is zou ik toch een second opinion aan vragen,zodat er echt goed gekeken kan worden wat er mis is.

ik snap dat je nu even niet goed weet wat je hiermee aan moet, maar een andere pc kan jou toch echt het beste antwoord hierop geven.

die kan gelijk voelen of soms zelfs gelijk zien wat er fout zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dan kan het niets met een pocket te maken hebben.

als je overmatige kapselvorming zou hebben dan gaat de borst op een gegeven ogenblik vervormen en word ook harder, en dan kan je de prothese als het ware vastpakken, MAAR omdat je dit eigenlijk vanaf het begin hebt,lijkt mij dat echt onwaarschijnlijk,en doet het mij een beetje denken aan dat die prothese niet goed genoeg is ingekapseld ( maar ik ben maar een leek ,en geen arts)

denk dat een huisarts je toch ook gaat doorsturen naar een pc,omdat die toch de meeste expertise heeft op dit gebied , maar je kan dan wel een verwijskaart krijgen van je huisarts, en dan ben je al weer een stapje verder

succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-10-2015 om 19:42 zei

ok dan kan het niets met een pocket te maken hebben.

Ook voor de spier wordt een pocket gemaakt, dus het zou wel kunnen dat de pocket zich verruimd heeft, of tijdens de operatie te groot gemaakt is :)

De rest van het verhaal van Desert-Rose, kan ik me helemaal in vinden :)

Succes meid!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.