Dees Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Hai..Ik heb even een vraagje..!Het is nu 4 weken geleden dat ik ben geopereerd.Sinds vannacht heb ik eigenlijk weer steken en een brandend gevoel in me rechterborst..Kan het zijn doordat ik toch weer teveel doe..? Ik til niet zwaar maar voor de rest doe ik weer best veel.Vind beetje eng! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Ja Dees. waarschijnlijk doe je idd te veel. je lichaam geeft dat meteen aan! dus doe maat ff rustig aan en dan zal het weer over gaan succes, liefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dees Posted May 27, 2010 Author Share Posted May 27, 2010 Thnx voor je reactie! Jaa..heb vandaag al rustig aan gedaan en zelf maar weer is aspirine gepakt. Als je geen pijn meer hebt dan ga je echt te snel veel te veel doen..Nou ja hoop maar dat het dat is Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 als je dual plane geplaatst hebt,dan kan je na een tijd weer juist pijnscheuten krijgen,dit komt omdat je weken je borstspieren niet hebt gebruikt,en je zei net zelf al,je doet weer wat meer,dan rekt je borstspier weer op,zoiezo door de prothese ook,dus heel normaal dat je dan pijntjes voelt,zoiezo nog ff rustig aan doen ja,want 4weken po is nog wat vroeg he om weer van alles te doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dees Posted May 27, 2010 Author Share Posted May 27, 2010 als je dual plane geplaatst hebt,dan kan je na een tijd weer juist pijnscheuten krijgen,dit komt omdat je weken je borstspieren niet hebt gebruikt,en je zei net zelf al,je doet weer wat meer,dan rekt je borstspier weer op,zoiezo door de prothese ook,dus heel normaal dat je dan pijntjes voelt,zoiezo nog ff rustig aan doen ja,want 4weken po is nog wat vroeg he om weer van alles te doen Ja heb achter de spier.. maar het ging eigenlijk zo goed vrijwel geen pijn meer en dan ga je toch weer meer dingen doen maar nu dus al heel de dag en nacht steken en branderig. Toch maar weer even wat rustiger aan doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 ja Dees ik had zelfs nog pijntjes tot de maanden als ik te veel deed. maar zoals Moon zegt; met 4 weken po mag je eigenlijk nog weinig tot nix doen hoor....succes ermee hahaliefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dees Posted May 30, 2010 Author Share Posted May 30, 2010 Ik ben ook een drukte maker,overal meteen zorgen over maken..!bedankt voor jullie reacties.Het is nu al weer over..heb rustig aan gedaan.Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 ik ook hoor en daar is juist dit forum voor! succes liefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts