Ga naar inhoud

4 weken po en ineens weer steken in rechterborst


Aanbevolen berichten

Hai..

Ik heb even een vraagje..!

Het is nu 4 weken geleden dat ik ben geopereerd.

Sinds vannacht heb ik eigenlijk weer steken en een brandend gevoel in me rechterborst..

Kan het zijn doordat ik toch weer teveel doe..? Ik til niet zwaar maar voor de rest doe ik weer best veel.

Vind beetje eng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor je reactie!

Jaa..heb vandaag al rustig aan gedaan en zelf maar weer is aspirine gepakt.

Als je geen pijn meer hebt dan ga je echt te snel veel te veel doen..Nou ja hoop maar dat het dat is :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je dual plane geplaatst hebt,dan kan je na een tijd weer juist pijnscheuten krijgen,dit komt omdat je weken je borstspieren niet hebt gebruikt,en je zei net zelf al,je doet weer wat meer,dan rekt je borstspier weer op,zoiezo door de prothese ook,dus heel normaal dat je dan pijntjes voelt,zoiezo nog ff rustig aan doen ja,want 4weken po is nog wat vroeg he om weer van alles te doen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je dual plane geplaatst hebt,dan kan je na een tijd weer juist pijnscheuten krijgen,dit komt omdat je weken je borstspieren niet hebt gebruikt,en je zei net zelf al,je doet weer wat meer,dan rekt je borstspier weer op,zoiezo door de prothese ook,dus heel normaal dat je dan pijntjes voelt,zoiezo nog ff rustig aan doen ja,want 4weken po is nog wat vroeg he om weer van alles te doen :rolleyes:

Ja heb achter de spier.. maar het ging eigenlijk zo goed vrijwel geen pijn meer en dan ga je toch weer meer dingen doen maar nu dus al heel de dag en nacht steken en branderig.

Toch maar weer even wat rustiger aan doen <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een drukte maker,overal meteen zorgen over maken..!

bedankt voor jullie reacties.

Het is nu al weer over..heb rustig aan gedaan.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.