Ga naar inhoud

asymmetrische borsten en verschillende cc´s ?


Aanbevolen berichten

Ik had vandaag mijn afspraak bij bergman clinic bij dr koopman.

Ik ben goed geholpen en alles is heel duidelijk uitgelegd, alleen zit iets me toch wel dwars.

Mijn ene borst is wat groter dan de andere, niet echt super veel maar ik vind het wel erg vervelend.

Nu vroeg ik dus of het mogelijk was om de ene kant met wat meer cc's te doen zodat het verschil niet meer te zien zou zijn.

Dr koopman legde uit dat het niet mooi zo worden omdat dan de ene borst hoger zou zitten als de andere.

Ik heb hier al meerdere keren gelezen dat meer meiden dat ook hebben en het wel zo is opgelost dus snap ik dit niet helemaal.

Ik vond de 3d fotos ook absoluut niet mooi omdat het verschil duidelijk te zien is.. ik wil geen 4000 euro betalen en 2 verschillende borsten hebben...

Wat zijn jullie meningen en ervaringen hierover??

Ik hoop erg dat iemand mij gerust kan stellen en dat ik toch de borsten kan hebben waar ik van droom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Wat vervelend misschien kan je ergens anders nog een consult inplannen en kijken wat die er van zeggen.

Zoals de meeste hier zouden adviseren, ga is op consult bij dr Nio is het Slaz sinds kort Olvg.

Suc 6 groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis

Het gebeurt idd wel vaker dat er pc's zijn die in sommige gevallen geen verschillende cc plaatsen,ondanks een verschil in grote, maar ( en dit is mijn persoonlijke mening) bij een verschil in borsten heb je dan toch kans dat je dus met hetzelfde aantal cc de situatie van nu alleen maar meer gaat uitvergroten, en het dus ook meer op kan gaan vallen.

En ik zou dan ook zeggen, maak eens een afspraak voor een consult bij een andere pc, bijv dr Nio of dr Straten,want het is een heleboel geld en jij moet er tevreden mee kunnen zijn.

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het noujuist the other way around. Ik heb een klein verschil die me zelf nooit opgevallen is. De pc adviseerde dus wel 2 verschillende maten, verschil is wel 25cc. Ik ben nu 4 dagen po, tepels zitten op gelijke hoogte:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi boobiess22, dit is fijn om te horen. Zijn ze nu wel gelijk bij jou?

Heb je ook foto's hiervan?

Hoi angel, voeg me even toe dan kan je mijn foto's bekijken :)

Ze zitten op het moment nog heel Hoog. En omdatbij de ene borst dus meer cc in zit, zit deze tepel nog ietsjes hoger.

Ik ga morgen nieuwe foto's erop zetten

Voor vrag n mag je me best een pb sturen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb je toegevoegd :) Vond het al zo raar dat hij zei dat het niet mooi zou worden omdat ik hier vaker al heb gelezen dat het wel mogelijk is. Ik schrok ook echt wel van de 3d foto's, daar was het verschil nog meer te zien als nu en ik weet dat ik daar echt heel erg mee zou gaan zitten.

Ik heb 9 november sws nog een consult bij boerhaave (dr van der weij) en dan miss ook maar even kijken voor een consult bij van straten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Angel28,

Omdat ik hier nieuw ben kan ik nog niet op je pb reageren, maar ik kon hem wel lezen.

Ik heb net als bijna iedereen denk ik, een klein verschil in mijn borsten.

Mijn pc dr. Koeijers vertelde als hij in beide borsten hetzelfde aantal cc's zou plaatsen, het verschil duidelijker zichtbaar werd.

Ik heb dus een verschil van 30cc nu en ben daar erg blij mee..

Het grotere implantaat heeft iets meer tijd nodig om te zakken, ik ben hiervoor terug geweest omdat ik bang was dat ze niet evenhoog zaten maar ik mocht me hier absoluut geen zorgen over maken. (ik heb ze pas 4,5 week)

Super fijne arts en hij wist gelijk al mijn zorgen weg te nemen, nu met masseren zakt hij ook sneller en zijn ze prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik even tussen door kom in dit topic :6: maar even een vraagje aan Myrpa

Je schrijft "nu met masseren" maar masseer je dan nu al de gehele borst?

Misschien dat jouw pc dit heeft aangeraden hoor, dat kan, en dan moet je ook zeker naar hem luisteren,maar naar mijn weten mag je met geruwde protheses de borsten de eerste 6 weken absoluut niet masseren, dit omdat in deze weken je kapsel word aangemaakt, en je dit proces verstoord als je dus gaat masseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Desert-Rose

Misschien niet helemaal goed omschreven ik masseer rondom het litteken omdat er bij de linkerborst duidelijk meer littekenweefsel zat dan bij de rechter.. verder verloopt het herstel erg voorspoedig, heb nergens last van en mocht van hem ook al weer zonder bh slapen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit zelf ook rechts, maar was me ook nooit opgevallen. Pas toen ik de foto's zag, viel het op. Mijn PC zei bij de nacontrole toen dat hij hier niks aan had kunnen doen, omdat de tepel dan de andere kant op zou gaan staan? Blijkbaar valt niet bij iedereen er iets aan te doen, denk dat het per geval verschilt. Misschien dat je voor een second opinion nog ergens anders een consult kan plannen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straten bij mij ook 2 verschillende maten geplaatst. 300 en 350cc tepelhoogte wil nog wel eens ongelijk staan, ligt ook aan mijn houding. Qua grootte zijn ze nu toch echt even groot :) dus mogelijk is het zeker. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi heb zelf ook geen gelijke borsten en heb door dokter straten 400 en 450 gekregen en ze zijn nu zo goed als gelijk.

Je kan me toevoegen als je mijn foto's wilt zien. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een klein verschil (volgens mij heeft iedere vrouw dat :)) Was me eigenlijk nooit opgevallen maar nu ik zoveel met mijn borsten bezig ben wel. Dr Nio zag het ook maar wil ook geen verschillend aantal cc geven omdat het verschil daar weer te klein voor is.

Ben zelf ook bang dat het verschil nu wordt uitvergroot maar vertrouw volledig op Nio :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf ook een klein verschil.

en heb nu aan 300cc en 345cc. Het verschil in minimaal bij mij nu na 4,5 week.

Ik ben er super blij mee. En het lijkt zelfs ofdat de borst waar 300cc inzit nog een klein beetje groter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een klein verschil (volgens mij heeft iedere vrouw dat :)) Was me eigenlijk nooit opgevallen maar nu ik zoveel met mijn borsten bezig ben wel. Dr Nio zag het ook maar wil ook geen verschillend aantal cc geven omdat het verschil daar weer te klein voor is.

Ben zelf ook bang dat het verschil nu wordt uitvergroot maar vertrouw volledig op Nio :)

100% t zelfde verhaal als bij mij! Laten we m vertrouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi heb zelf ook geen gelijke borsten en heb door dokter straten 400 en 450 gekregen en ze zijn nu zo goed als gelijk.

Je kan me toevoegen als je mijn foto's wilt zien. Liefs

hoi san1013 ik heb je toegevoegd en je fotos bekeken en je boobs zijn erg mooi geworden. en er is helemaal geen verschil te zien. ik heb echt heel erg dat het bij mij ook zo gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg eurosiliconen nio vind t vrrschil t klein om er 2 verschillende ccs in te doen want eurosiliconen gaat met 50 cc omhoog en schijnbaar schil t geen 50 cc dan is de ander weer groter!

@cccgg ik krijg mentor coh 2 die gaan per 25cc omhoog. bij mij zou 50cc ook te veel zijn maar de 25 hopelijk goed, ben erg benieuwd hoe het gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.