Ga naar inhoud

Daantje77 : 7 mei 2010 : ... : ...


Aanbevolen berichten

hallo dames

ik ben daantje

ik ben zelf 7 mei geopereerd .. voor de 2e keer!!!

maar het blijft allemaal spannend ...

toen ik 11 jaar geleden voor het eerst ging kwam ik van een kleine b cup

er is toen 300cc in gegaan en had ik een mooie d

na verloop van tijd verander je lichaam .. je word zwaarder enzo en val weer af

en ik vond dat mijn borsten wel wat slapper werden ... achter af bleek dat ze lek waren

maar dat kon na 11 jaar en kon ook geen kwaad werd er gezegt

nu zit er 520 cc in en word het dus een e cup ... voor mij niet zoon heel groot verschil natuurlijk

ze zijn voller geworden

wat ik wel is dat mijn rechterborst strakker staat dan mijn linker .. die hang meer

heb ook het gevoel dat mijn rechterborst strakker gehecht is om dat de huid bij de hechting ook strakker staat

hebben jullie dit ook

gr daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daantje

Welkom..

Ik heb dit ook gehad,nog zelfs een piepbeetje,dat de ene meer hangt dan de ander,ik kan het zelf vooral zien in de spiegel aan de stand van de tepels,ik zie dat,als je van onder kijkt,richting boven naar de tepel,dit was enorm verschil,maar nu echt zo minimaal dat men het vast niet op een foto zou zien,maar het is er wel,maar ik denk dat het ook komt dat geen 1 borst precies hetzelfde is,ik voelde ook enorm verschil eerst,nu haast niet meer,ook nog een piepbeetje.

hoe heb je ze toen en nu geplaatst?voor de spier,dual plane,achter de spier??

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.