Ga naar inhoud

Gevoel aan de tepels na BL


Aanbevolen berichten

Dag Dames,

binnen 25 dagen is zo ver! Ik ga een implantaat wissel doen met bl erbij..Mijn tepelhof gaat verplaatst worden en een beetje kleiner gemaakt. Ik vraag mij af bij dames die dit reeds zijn ondergaan..Hoe zit het met de tepels achteraf? Reageren ze nog?Voelen jullie nog iets?

Dit is iets wat mij erg zenuwachtig maakt, dat ik iets minder "menselijk" ga voelen. heb nu prothese boven de spier en veel minder gevoel(wat ik niet erg vind wat ervoor was ik veeel te gevoelig)...

Ik hoor het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt! En reageren ze nog? Ik bedoel, geven ze nog enige teken van leven? en de tepelhof?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb 4,5 week geleden een borstlift en vergroting gehad. De linker tepel is heel gevoelig, met aanraken en insmeren ed maar de rechter tepel helaas nog weinig gevoel in. (Kan volgens pc lang duren voordat alle gevoel terug is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames..als het maar niet volledig..."dood" voelt...x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb ook verminderdgevoel en eigenlijk soms teveel gevoel..Maar ik vraag mij af of de tepels en tepelhoven nog "reageren" bij warm, kou aanraking, of ze nog normaal reageren...en je niet altijd stijve of net slappe tepels hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Bij mij mijn rechtertepel. Na de 2e operatie (borst was verzakt dus is opnieuw ingehecht en gelift), is daar t gevoel uit weg. Nouja, weg is het ook niet, het voelt niet fijn als hij aangeraakt wordt, maar hij reageert wel (stijf worden), maar iets later dan links ;) Tepelhof is ook gewoon normaal net als voor de operatie bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tepels zijn ook allebei losgehaald en verplaatst vorig jaar in september en in het begin had ik links nog even veel gevoel als ervoor en rechts veel minder, maar nu dik een jaar verder is het toch aardig bijgetrokken :) Het is niet meer zoals vroeger, maar het verschil is gelukkig veel minder groot dan in het begin. Ze reageren ook allebei nog op kou bijv. Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn boobs reageren wel op kou, aanraking enz. Maar ik voel er nog helemaal niets in.

Wel als m'n vriend er te lang in knijpt oid dan komt er na +5 seconden opeens een pijnscheut doorheen.. Echt zo raar.

Ik ben overigens nog maar 4 maanden po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh zo lief van jullie allemaal te reageren! Elvira ja dat heb ik ook! Soms knijpt vent erin en ik heb het pas veel later door en wat een pijn...een aan de tepel zijn niet geweest..gek eh?

Vienna bedankt! le meiden ik ben gerust gesteld! Ik pratte met iemand die door zo een lief haar tepel is verloren...Ze heeft alleen tepelhof en geen tepel meer :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.