Ga naar inhoud

bh's winkelen


stampertje

Aanbevolen berichten

Omdat ik totaal niet thuis was in de wereld van bh's (Tja, nooit hoeven te kopen want ik paste toch nergens in) ben ik op een doordeweekse dag naar de Bijenkorf gegaan en daar lekker ongegeneerd van verschillende merken alles gepast. Zo kom je erachter naar welke merken je voorkeur uitgaat. Gelijk 1 mooi setje gekocht en de rest via webwinkels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de Hunkemoller gekeken en oooh ik kan niet wachten totdat ik mooie grote boobies heb! Net een snoepwinkel, wat een mooie bh's allemaal :)

Ze hadden ook mooie sport bh's met rits voorop!

Maar als je goedkoper wilt, heb nu een bh van de primark en zit best oke!

Of h&m hebben ook fijne!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Een vraagje ivm bh's. Ik ben nu 4 dagen po en pas een sportbeha 70C.

Is dit dan ook de uiteindelijke maat voor een bh?

Normaal niet een sportbh is altijd wat kleiner omdat dat verstevig geeft en er hangt er ook van welke merk dat je koop van bh ik heb een sportbh 80c aan gehad en heb nu van bh's d cup en ze kunnen nog veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar of dat je vandaan komt maar in Westervoort bij Arnhem heb je een winkel Bodywear superstore, daar hebben ze van alles ook voor grote maten en stevig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu toe enkel van de hunkemoller en primark, vind ik de leukste naar mijn goesting :) new yorker heb ik er ook mooie gezien maar bijna allemaal met push up jammer genoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu toe enkel van de hunkemoller en primark, vind ik de leukste naar mijn goesting :) new yorker heb ik er ook mooie gezien maar bijna allemaal met push up jammer genoeg

Ja ik ook in hunkemoller en primark daar vind ik ook mijn keuzen en voor een push up bh mag ik pas na 3 maanden

Ik heb tot nu toe enkel van de hunkemoller en primark, vind ik de leukste naar mijn goesting :) new yorker heb ik er ook mooie gezien maar bijna allemaal met push up jammer genoeg

Ja ik ook in hunkemoller en primark daar vind ik ook mijn keuzen en voor een push up bh mag ik pas na 3 maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.