Ga naar inhoud

Voorstellen en vragen van Dimimi's bv.


Gast Dimimi

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Mil, 29jaar en nieuw op deze forum, weet dus niet hoe het allemaal werkt.

Wel weet ik dat ik deze zomer een borstvergroting ga laten doen maar ben vandaag in verwarring gebracht en hoop dat iemand mij kan helpen met een antwoord op mijn vragen.

Ik ben in Oktober 2009 naar de Boerhave in A'dam geweet bij Dr van der Weij, deze arts raadde mij aan om anatomische prothese te nemen en deze VOOR de borstspier te plaatsen.

Vandaag ben ik bij het Velthuiskliniek geweest bij Dr Mooijen-Zalen, zij wilt de prothese ACHTER (dual plane) de spier plaatsen.

Wat is het verschil???

Heeft iemand ervaring met een van deze artsen???

Ik hoop dat iemand antwoord op mijn vragen kan geven, ook is alle andere informatie welkom.

Ga ik nog even deze site bestuderen :rolleyes:

Groetjes Mil

Link naar reactie
Delen op andere sites

de keuzen tussen voor of achter de spier te plaatsen ligt beetje aan hoe je borsten nu zijn, ik heb bv een lege b cup, genoeg borstweefsel om voor de spier te plaatsen (bv een kleine a cup heeft niet genoeg eigen borstweefsel, dan bij het plaatsen voor de spier heb je kans dat je de randen van de implantaat ziet) mijn borsten hangen ook een heel klein beetje dus voor de spier plaatsen zorgt gelijk ook voor een lifting.

Welke maten heb je nu? en wat wil je krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Thx voor je reaktie :)

Ik ben 1.73, weeg 70kg en heb een 75B als omvang/cupmaat.

Ook ik heb, denk ik, wel genoeg weefsel maar de arts in het Velthuiskliniek plaatst ze dus het liefst Dual Plane voor een mooier resultaat, terwijl de arts in de Boerhave daar met geen woord over heeft gerept en er dus standaard vanuit ging om het voor de spier te plaatsen.

En nu weet ik het dus ff niet meer, misschien had ik gewoon ook maar naar een kliniek moeten gaan, maar jah een nieuwe broek koop ik ook niet bij de eerste de beste, daarbij snijden ze toch in een gezond lichaam welke ik ook zo wil behouden maar dan met grote borsten.

Wat is nou het verschil???

En welke kliniek moet ik nu geloven/vertrouwen voor een mooier resultaat???

Heeft er iemand ervaring met het Velthuiskliniek (dr Mooijen-Zalen)???

Heeft er ieman ervaring met de Boerhave (dr van der Waij)???

Echt alle informatie is welkom, zowel positief als negatief.... :21:

Groetjes Mil

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze artsen zelf ken ik niet al heb ik wel goede verhalen over deze klinieks gehoord. De keuze die de pc maakt ligt vaak ook aan hoe hij zelf het liefste werkt, sommige plaatsen bijna altijd voor de spier, sommige bijna altijd achter. dual plane is vrij nieuw en niet alle pc´s hebben hier waarschijnlijk genoeg ervaring mee om het vaak toe te passen. Het kan natuurlijk ook dat beide plaatsingen bij jou een mooi resultaat gaat geven alleen de voorkeuren zijn verschillend bij deze 2 pc´s

Zoek een pc waar je je goed bij voelt, belangrijk is om vertrouwen in je pc te hebben en wat hij/zij het beste voor je vind.

Mijn personlijke voorkeur gaat uit (heb ook 75b) om voor de spier te plaatsen, 1 omdat dit veel minder pijnlijk is en 2 omdat ik nog kinderen wil (bij een andere plaatsing ben ik bang dat ik ooit het ´dubble bubble´ effect krijg)

heel veel succes en het is echt geen overbodige luxe om nog is met een andere pc te praten hoor.

liefs evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Het verschil van voor de spier en tussen de spier,is wel groot hoor,en de keus ligt aan de arts,en jou

voor de spier heeft voordelen en nadelen,maar dual plane ook zo zijn voor en nadelen.

lees je goed in,en vraag je arts ook duidelijk waarom hij je dat adviseerd.

wees zelf ook duidelijk tegenover je arts,zodat hij een beetje beeld kan krijgen wat je wens is,zodat hij uit kan komen.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Dames bedankt voor alle info. :)

Ik heb zojuist die van het Velthuis gemaild met allemaal vragen, bij haar voel ik mij toch iets prettiger, misschien omdat ze een vrouw is en ik stiekem denk dat vrouwenogen anders naar borsten kijken dan mannenogen (klinkt stom, maar toch...)

Neemt niet weg dat alle info alsnog welkom is, zoals bijvoorbeeld info over huishoudelijke taken (wanneer kan je weer je huisje doen???) de pijn, nazorg en evt complicaties die zijn geweest.

Dus lieve dames, kom maar op met jullie verhalen. :1bouncingboobs:

Thx!!!

x Mil

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je eens tijd over hebt,lees dna beide topics eens van me

ik heb een dual plane ervaring,staat in operatieverslagen borstvergroting,en een topic in wissel,van me wisseloperatie :1:

en er staan zoiezo enorm veel verhalen in operatieverslagen,wat je kan lezen,om te weten hoe ieder het ervaarde.

sucses,met lezen mischien :3:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Dimimi!

Ik heb je ook al een paar keer geprobeerd een privé berichtje te sturen.. Krijg telkens een foutmelding :S

Maar over de plaatsing.. Net als Tamaartje ben ik door Dr. Van Der Weij geopereerd. 300 CC voor de borstspier. Ik ben MEERRR dan blij met het resultaat! Ook is mijn herstel 200% meegevallen.

OOKKK (ja ik ben alleenmaal positief) ben ik onwijssss tevreden over Dr. Van Der Weij. Hij heeft het zo ontzettend mooi gemaakt, hij maakt sowieso mooie borsten. De nazorg in de Boerhaave vind ik ook top. 2 Consults kort na de operatie. Dan nog een consult na 3 maanden, en dan eentje na een jaar. Helemaal goed.

Je moet doen wat je hart je ingeeft!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Weten jullie hoe het kan dat ik geen prive berichten kan ontvangen, moet ik eerst soms iets aanvinken of zo??

Ik ga ff kijken of ik het kan oplossen :blink:

x Mil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm...heb zojuist iets aangevinkt dus als het goed is zou ik nu wel prive berichten kunnen ontvangen :rolleyes:

Hoop dat jullie ze alsnog willen sturen, thx!

x Mil

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.