Ga naar inhoud

Voorstellen en vragen van Dimimi's bv.


Gast Dimimi

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Mil, 29jaar en nieuw op deze forum, weet dus niet hoe het allemaal werkt.

Wel weet ik dat ik deze zomer een borstvergroting ga laten doen maar ben vandaag in verwarring gebracht en hoop dat iemand mij kan helpen met een antwoord op mijn vragen.

Ik ben in Oktober 2009 naar de Boerhave in A'dam geweet bij Dr van der Weij, deze arts raadde mij aan om anatomische prothese te nemen en deze VOOR de borstspier te plaatsen.

Vandaag ben ik bij het Velthuiskliniek geweest bij Dr Mooijen-Zalen, zij wilt de prothese ACHTER (dual plane) de spier plaatsen.

Wat is het verschil???

Heeft iemand ervaring met een van deze artsen???

Ik hoop dat iemand antwoord op mijn vragen kan geven, ook is alle andere informatie welkom.

Ga ik nog even deze site bestuderen :rolleyes:

Groetjes Mil

Link naar reactie
Delen op andere sites

de keuzen tussen voor of achter de spier te plaatsen ligt beetje aan hoe je borsten nu zijn, ik heb bv een lege b cup, genoeg borstweefsel om voor de spier te plaatsen (bv een kleine a cup heeft niet genoeg eigen borstweefsel, dan bij het plaatsen voor de spier heb je kans dat je de randen van de implantaat ziet) mijn borsten hangen ook een heel klein beetje dus voor de spier plaatsen zorgt gelijk ook voor een lifting.

Welke maten heb je nu? en wat wil je krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Thx voor je reaktie :)

Ik ben 1.73, weeg 70kg en heb een 75B als omvang/cupmaat.

Ook ik heb, denk ik, wel genoeg weefsel maar de arts in het Velthuiskliniek plaatst ze dus het liefst Dual Plane voor een mooier resultaat, terwijl de arts in de Boerhave daar met geen woord over heeft gerept en er dus standaard vanuit ging om het voor de spier te plaatsen.