Ga naar inhoud

Seks na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Dag ladies,

Ik wil jullie een enigszins gênante vraag stellen, maar dit forum is er natuurlijk niet voor niets haha, dussss hier komt mijn vraag :blush:

Ik ben op dit moment 9 maanden po en ik ben enorm tevreden over m'n borsten, ze zijn zacht, vol en precies wat ik altijd wilde en ik ben er dan ook heel zuinig op, maar hoe zit het met (goede harde) seks na een borstvergroting? :P Ik heb (gelukkig) regelmatige heftige vrijpartijen, waarbij ze ook goed heen en weer, en op en neer bewegen, platgedrukt worden of dat er goed in geknepen wordt :3: maar kan dit kwaad? Kan dit leiden tot eventuele kapselvorming (na 9 maanden) omdat er de mogelijkheid bestaat dat het kapsel scheurt? Vaak net na 'het liefdesspel' tintelen ze ook behoorlijk (hetzelfde gevoel als een slapende arm, voet of been), wat voor de rest geen pijn doet, maar ik maak me er toch een beetje zorgen om aangezien ik nog steeds bang ben om dingen fout te doen of dingen te verpesten.

Alvast heel erg bedankt iedereen :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de nieuwsgierigheid :P

Maar na hoeveel maanden PO kon jullie bh uit tijdens de sex? Omdat ik eens gelezen heb dat vele hun sportbh aanhouden vr tg de shocken :P

En na hoeveel tijd voelde de aanrakingen duwen en geknijp niet meer ongemakkelijk aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn sportbh na zes weken bij de seks aan de wilgen gehangen.

Droeg hem wel nog tot drie maanden po bij het slapen,maar verder niet meer.

Wat betreft de pijntjes.. Ik heb sowieso nog allerlei dingen gevoeld tot meer dan een jaar po eigenlijk, met of zonder seks... Ik denk dat het vrij normaal is dat het nog wel eens raar aanvoelt, maar na een jaar of anderhalf jaar gaat dat meestal eigenlijk wel echt helemaal over.

Voor het kapsel kan het eigenlijk geen kwaad :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn sportbh na zes weken bij de seks aan de wilgen gehangen.

Droeg hem wel nog tot drie maanden po bij het slapen,maar verder niet meer.

Wat betreft de pijntjes.. Ik heb sowieso nog allerlei dingen gevoeld tot meer dan een jaar po eigenlijk, met of zonder seks... Ik denk dat het vrij normaal is dat het nog wel eens raar aanvoelt, maar na een jaar of anderhalf jaar gaat dat meestal eigenlijk wel echt helemaal over.

Voor het kapsel kan het eigenlijk geen kwaad :)

Xx BB

Haha aan de wilgen gehangen :P

En hoe zit het met het gevoel van zachtjes knijpen, masseren? Hoelang voelde dit nog ongemakkelijk aan? Want denk niet dat dat na 6 weken al aan de orde is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm masseren heeft bij mij wel een tijd geduurd idd.. Maar ik vind dat moeilijk om aan te geven.. Ik was inwendig in mijn pocket gehecht, aangezien die een stuk te groot waren, dus ik was daar ook wel overdreven voorzichtig mee..

Zachtjes knijpen mocht wel na 6 weken, maar dan wel echt záchtjes ;) Dat komt allemaal wel met de tijd hoor.. en soms heb je het ff niet in de gaten als er wat harder geknepen wordt.. dat merk je dan pas naderhand haha.

t heeft gewoon tijd nodig... maar het went allemaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.