Ga naar inhoud

10 maand PO en vraagje rond bolling en pijn.


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

18 december was ik aan de beurt bij dokter De Meyere,
op zich reuze tevreden met het resultaat.
Maar nu zit ik de laatste weken alweer met zorgen in mn hoofd ...

ik heb nog heel vaak stekende pijn in mijn linkerborst,
overdag draag ik een sportbh op het werk, savonds liep ik vaak zonder en dan kwam de pijn.
(Ook als ik een heel weekend in een gewone bh liep, kwam de pijn)
Echt stekende pijn, vooral in mn linkerborst.
Dan maar besloten om na het thuiskomen mijn tri-action bh van kort na mn operatie terug te dragen.
Die draag ik nu ook snachts, omdat ik snachts ook vaak last had.
Met die bh geen klachten, veel minder steken.
Maar na 10 maand, is dat normaal? Moet ik me zorgen maken?
Die linkerborst is altijd de pijnlijkste geweest, zelfs als ik op het werk boven mn hoofd moet werken "voel" ik mijn borst.
Ik kan het heel moeilijk omschrijven.

Maak ik me zorgen om niets of toch eens bellen?

Nu, door zo vaak sportbh's te dragen, vroeg ik me af of dit gevolg kan hebben op de vorm van mijn borst?
ik had altijd gehoopt dat ze nog wat zouden zakken, maar de bolling blijft voor mij precies te groot aan de bovenzijde van mn borst.
Soms zit ik erop de duwen maar nee ze zakken niet :D

Iemand die tips heeft?

Groetjes MeMo xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo MeMo.

Ik zou als ik jou was toch even contact opnemen met Dr.De Meyere na 10 maanden nog pijn lijkt mij niet goed.

sterkte.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid...

Lang geleden :1:

Ik heb tot voor kort net hetzelfde gehad,helse steken,vervelende pijntjes,zeurend gevoel,zonder bh kon ik het bijna niet uit houden van de pijn,maakte me ook grote zorgen en had een afspraak gemaakt bij Plovier...

Die heb ik dus kunnen anuleren,zo snel als de pijn gekomen was,was hij ook weer verdwenen...

Nou ja snel,heb er wel een aantal weken mee gelopen maar ben dan weer een sportbh beginnen dragen snachts en zo werd het stilaan beter...nu voel ik niets meer

Je kan natuurlijk als je dat veiliger vind best een afspraak maken...better safe than sorry

Liefs Barb x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je meiden voor de reactie,

Barb wire idd wat lang geleden ;)
Goed om te horen dat je het ook hebt gehad ... Ik heb nog niet durven bellen omdat ik schrik heb om me aan te stellen ...
Misschien toch eens horen voor een extra controle.
Zou dit een bijkomende kost zijn?

Hebben jullie soms een idee of het te laat is voor een borstband ?
Ik heb altijd gehoopt dat ze zouden zakken maar hoe langer hoe meer ik ze te rond vind.
Zou ik ze nog een beetje kunnen doen zakken of is het hier echt veel te laat voor?

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je meiden voor de reactie,

Barb wire idd wat lang geleden ;)

Goed om te horen dat je het ook hebt gehad ... Ik heb nog niet durven bellen omdat ik schrik heb om me aan te stellen ...

Misschien toch eens horen voor een extra controle.

Zou dit een bijkomende kost zijn?

Hebben jullie soms een idee of het te laat is voor een borstband ?

Ik heb altijd gehoopt dat ze zouden zakken maar hoe langer hoe meer ik ze te rond vind.

Zou ik ze nog een beetje kunnen doen zakken of is het hier echt veel te laat voor?

groetjes xx

Na bijna een jaar PO te zijn gaat de borstband niets meer uithalen omdat jouw borsten al ingekapseld zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steken kunnen best heel erg lang aanhouden, maar als de pijn zo intens is, kun je toch beter een afspraak maken voor een controle, ook al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust, want je blijft hier anders toch alleen maar over tobben en je zorgen maken

Je bent echt geen aanstelster als je belt hoor, zou me daar niet druk over maken, want tenslotte is je pc de enige die je nu gerust kunt stellen.

Ik denk zelf dat een band dragen na 10 mnd geen nut meer heeft, de protheses zitten ingekapseld, en zullen nu niet meer dalen.

dus ik zou zeggen, bel maandag even voor een controle afspraak

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Awel een maand trg ongeveer Hebk ook snachts m'n sportbh terug aangedaan om te slapen. Had ook veel last terug vooral rechts dan.

Nu Ist weer beter.

Alleen als ik hevig sport voelk het wel wat feller.

Bij mij zijn ze de laatste tijd nog erg gezakt (mss ook door het sporten?)

Maar idd als het blijft aanhouden ff bellen he :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.